❥Furukawa

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av furukawa - 27 maj 2013 20:47

 

Sweetiepie♥

:3

Av furukawa - 27 maj 2013 15:04

(Skriver från mobilen)

Hejsan på er!
Ville bara tala om för er att uppdateringen idag, och även resten av veckan, kommer att bli lite konstig,.
Jag har nämnt det innan på bloggen, men för er som inte vet så är det denna veckan som jag och min familj ska flytta från vårt fina hus till en söt lägenhet!

Redan idag har mina föräldrar flyttat en massa möbler och självklart måste jag ju också hjälpa till! Och på allt detta har jag några skolarbeten kvar att lämna in denna veckan så jag vet inte hur mycket tid det blir kvar till bloggen! :(

Jag ska FÖRSÖKA att skriva i alla fall ett inlägg om dagen och jag hoppas att ni har förståelse för detta! Det kommer bli ganska fullt upp denna veckan innan vi har satt oss till ro och alla möbler är på plats. Dessutom måste jag se efter min kära katt Zelda så att hon mår bra och så! c:

Det var bara det jag ville säga! Så att ni vet varför! Jag hoppas att jag inte förlorar någon av er söta läsare, jag kommer tillbaka med regelbunden uppdatering innan ni vet ordet av det!

Hoppas ni har det bra och inte lika stressigt som jag just nu! ^_^

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards