❥Furukawa

Alla inlägg under februari 2014

Av furukawa - 1 februari 2014 20:28

Heeejsan!

Fortfarande besöker några av er min blogg fast jag inte uppdaterar! Herregud vad gulliga ni är!
Har funderat på att börja lite igen, men det kommer nog inte bli lika ofta som innan då jag har mycket med skolan osv :)
Men då tror jag att jag lägger in lite mer om mitt liv också då andra inlägg tar upp så otroligt mycket av min tid! Men jag ska göra mitt bästa :3

MEN jag ville bara säga att jag sitter och har precis hört YOHIOs låt på melodifestivalen och var den inte SÅ HIMLA GRYMT BRA?!
Tycker jättemycket om den ^^
Var längesedan som jag lyssnade på honom, får ta och göra det igen C;

Kan inte ni som följer min blogg kommentera detta inlägget och säga varför ni fortfarande besöker min blogg? ^^
Haha kommer få typ 1 kommentar, min blogg är så ensam och mobbad nu xD
Eller nej inte ens 1! Kommer få 0!! :O
Wow!
Men det spelar ingen roll, räknar med att jag inte får några ändå ;)
Jag räknade inte ens att statistiken skulle hålla sig över 0, tycker synd om er! Får lite dåligt samvete! :o

Hur som helst, nu har jag skrivit mer än vad jag skulle cx
Skulle bara säga att jag tycker att YOHIOs låt var asgrym och vi ses nog snart i ett nytt inlägg! ^^

Puss och MÅNGA kramar till er!

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards