❥Furukawa

Alla inlägg under februari 2017

Av furukawa - 7 februari 2017 21:02

Godkväll fina!♥


Kan inte fatta att jag fortfarande har några ynka läsare som tittar in då och då. 

Att ni inte ger upp hoppet?!

Jag hade gjort det x'D


Bloggen ekar lika tomt som vanligt.

Tiden till bloggen finns liksom aldrig till.

Jag har så mycket annat i mitt liv som jag prioriterar först. 


Anledningen till att jag inte har tid längre har skrivit ett inlägg om innan.

Ni kan bläddra längre ner om ni vill veta. 

Jag kör snabbversionen här:

- Jag pluggar numera på universitet sen i augusti förra året = hur mycket plugg som helst.

- Jag har lyckats hamna efter med skolarbeten så håller på att tag i mitt liv igen efter typ en depression (inte direkt kanske, men kände mig väldigt nere) som gjorde att jag hamnade efter.

- Jag har ett hem att ta hand om med sysslor så gott som varje dag. 


När jag var som mest aktiv bodde jag fortfarande hemma och då finns det mer tid (och framförallt inspiration) till allt. 

I alla fall det som har med bloggen att göra. 

Nu för tiden på min lediga tid föredrar jag att umgås med min fästman. JA vi är numera förlovade! Sedan den 17 september 2016 faktiskt!♥


Så ligger det till!

Jag tänker inte ens lova att det kommer ett inlägg snart, även om jag så önskar att det gjorde det!

När tiden finns till så kanske jag slänger upp en recension eller liknande :)


Ha det så bra!♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards