❥Furukawa

Direktlänk till inlägg 12 maj 2014

NYA KLÄNNINGAR♥

Av furukawa - 12 maj 2014 16:18

Ååååååh, idag hämtade jag ut hela 5 nya klänningar från Nelly.com på posten!♥

Jag kunde inte låta bli att fota dem, jag älskar dem alla så himla mycket!

Jag letade upp min systemkamera som jag inte har använt på 100år, haha!

Jag är verkligen ingen bra fotograf och använder den alltför sällan, får skärpa mig med det alltså!

Och jag ställde mig bakom min fina vägg som jag önskar vore helt vit..

Vi har verkligen INGEN "ledig" vägg i hela lägenheten så fick möblera om lite i mitt rum :)

Okej jag flyttade på min keyboard lite, men ändå! :3

Egentligen skulle jag bara leta efter en klänning till min skolavsluting, men jag klickade hem lite fler än vad jag skulle :3

Alla är så sjukt fina ååååh tänkte visa er också hur de ser ut! :D

Jag ska försöka lägga in länkarna till alla klänningar (det är bara att klicka på namnet till dem) om ni skulle vara intresserade av dem! :3


[ Jag är ingen modell med modellkropp. Men det är det som gör oss alla unika, att vi ser olika ut! Alla vackra på sitt sätt ^_^   Och jag vet inte hur man posar framför kameran, men hoppas ni står ut! ]

 

[[ Ursäkta om bilderna inte är bra, är ingen fotograf heller. ]]

 

[[[ Till sommaren ska jag nog gå i bara ben i klänningarna, med hotpants under de kortaste, men jag vill inte ha bilder på mina ben på bloggen så som de ser ut nu. Bleka och allt. Inget fel med bleka ben men jag klarar inte av det på mig, mina hjärnceller pallar inte trycket. Så tog på mina favoritstrumpbyxor♥ ]]]

 

 

 

1. Lace Long Sleeve Collar Dress / Mint


Jag tycker om denna klänningen så otroligt mycket! 

Jag ÄLSKAR verkligen mintgrön, så somrig och allt :3

 

 

 

 

   

2. Swan Collar Chiffon Dress - Nude

 

Denna är verkligen en av mina favoriter, älskar ju rosa!♥

Jag älskar att det är svanar på kragen också, så himla fint!!

Jag hoppas verkligen att de små pärlorna sitter kvar när man tvättar den och så, annars blir jag fett ledsen :c

ÅH den är så fin verkligen!

 

 

 

 

 

3. Daisy Neck Skater Dress

(Hittade bara länk till den svarta)

 

Denna klänningen var den lättaste av de alla att få på sig.

Var bara att dra ner dragkejan på ryggen och hoppa i den, alla andra klänningar var man tvungen att trä över huvudet ;p

Tycker om denna sjukt mycket, den är så otroligt somrig och söt, ääääälskar!

(Jag jag vet att den är skrynklig, får väl stryka den innan jag använder den ^^)

 

 

 

 

 

4. Collar Shift Dress

 

Detta är en klänning som jag i vanliga fall inte skulle köpt, men lite förändring kan inte skada ^^

Den påminner lite om en 60- eller 70-tals klänning tycker jag!

Tycker verkligen om mönstret, sjukt härlig färg med.

Och den är superskön att ha på sig!

 

 

 

 

 

5. Lace S/S Collar And Cuff Dress - Black/White

 

Tycker sjuuuuukt mycket om denna klänningen och har letat länge efter en sådan!

Skulle kunna tänka mig att ha den även till vardags när jag vill vara lite finare.

 

 

 

 

Sååååå det var alla klänningar!

Som ni kanske märkte så hade alla klänningar någon typ av krage.

Men jag älskar kragar så mycket, det kan inte hjälpas!

Jag är så excited över att få använda dessa! :'D

 

Tyckte faktiskt att det var kul att står framför kameran lite ^^

Vill ni att jag ska ta lite outfitbilder i framtiden?

Skulle kunna tänka mig att göra det om jag får till en bra outfit som jag är nöjd med någon gång C:

 

Vilken av klänningarna var din favorit?

 

 


 
 
that black fluffy zombie c:

that black fluffy zombie c:

12 maj 2014 17:10

GUD DEN MINT GRÖNA *^* Tänker för ••• beställa en sådan till skolavslutningen :D ♥ Jag bara undrar, finns kragen med eller har du satt dit den själv eller liknande?
// ursäkta URL grejen, om du nu ser den, jag vet inte vad det är egentligen så bara skrev något c: //

http://blackfluffyzombie.bloggplatsen.se

furukawa

12 maj 2014 18:57

VISST ÄR DEN FIIIN?! *u*
Kragen är inget som jag har satt dit, den är fastsydd i klänningen ^_^
// Det är ingen fara! :D //

 
Ingen bild

Anna :)

12 maj 2014 18:37

Du passade super bra i alla klänningar, men den blåa högst upp var nog min favorit :) Kram!

furukawa

12 maj 2014 18:57

Åh tack så mycket! :D
Ja den är otroligt fin!
Kraaaam :)

 
Ellie

Ellie

24 maj 2014 00:25

Åååh dem är huuur söta som helst.
Jag förstår vad du menar. Mina lår är breda och bleka, armarna är torra och breda (:

http://simsvegas.blogg.se

furukawa

19 november 2014 20:59

Men eller hur?? *u*
Hahah, men det ska vara lite och ta i ^^

 
Bakaneko

Bakaneko

1 juni 2014 23:49

GUD SÅ FINA KLÄNNINGAR! Du kommer vara finast på skolavslutningen, machigainai c': OCH DITT HÅR ♥♥♥

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

furukawa

19 november 2014 21:03

Åh taaaaaack så mycket vad gullig du är! ^^♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av furukawa - 7 februari 2017 21:02

Godkväll fina!♥   Kan inte fatta att jag fortfarande har några ynka läsare som tittar in då och då.  Att ni inte ger upp hoppet?! Jag hade gjort det x'D   Bloggen ekar lika tomt som vanligt. Tiden till bloggen finns liksom aldrig...

Av furukawa - 29 oktober 2015 17:00

- VARNING FÖR SPOILERS! -   INLÄGGET INNEHÅLLER SPOILERS FRÅN MY CANDY LOVE EPISODE 6! LÄS PÅ EGEN RISK!   Jahaaaa, då hade jag tänkt försöka mig på att spela My Candy Love igen! Mitt minne sen jag spelade det senast är inte så bra, men j...

Av furukawa - 28 oktober 2015 15:15

 Det var ett väldigt väldigt väldigt långt tag sedan som jag gjorde någon recension på denna bloggen.. Men under tiden som jag inte har bloggat så har jag hunnit kolla på en del! (Inte alls många men ett par stycken!) Mitt minne är lite suddigt...

Av furukawa - 27 oktober 2015 16:59


HUR i hela världen kan jag fortfarande ha typ 5 läsare??? Har inte uppdaterat bloggen på evigheter och ändå så finns det några få som läser min blogg, det är helt sjukt x'D Fina ni är♥   Jag hade tänkt försöka (har jag säkert redan sag...

Av furukawa - 19 november 2014 19:41


Hahah loggade in för första gången idag på typ ett halvår! ;o Sjukaste är att jag fortfarande har läsare kvar! :O Några ynka kvar, typ 8 stycken xD Vilka äääär niiii och vad gör ni på en blogg som ekar tomt??? Fått en del kommentarer med, ska...

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards