❥Furukawa

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av furukawa - 7 maj 2014 22:40

Usch så himla fail det blev, ser ut som jag sprayat sån hårspray lite mitt på huvudet..

Använde ändå två tuber till mitt tjocka hår.

Vill bara gå och lägga mig D:

Skickade iväg mina två kompisar till maxi för att köpa blond hårfärg till mig!

Hahah herregud alltså, aldrig mer den pigmenterande inpackningen alltså!

Köper kanske hårfärg till sommaren eller något.

Får la se!

Av furukawa - 7 maj 2014 00:44

Hej där!


Trodde du att du hade hamnat fel först?

Nej det har du inte! Har bara bytt design!

Har inte kvar det söta och gulliga längre utan har gått mer mot Pastel Goth, som de flesta av er säkert listat ut c;

Jag blev faktiskt väldigt nöjd med headern!

Kunde lagt ner mer tid på den men den duger ^^

Är nöjd med hur min blogg ser ut nu, riktigt cool faktiskt! :D


Vad tycker du om den nya designen? :)

 

 

Av furukawa - 7 maj 2014 00:05

Sitter uppe och fixar med en ny design!

Borde egentligen sova men jag kan inte! o_o

Vill så gärna bli färdig nu när jag ändå har viljan och inspiration!

Kommer bli en stor förändring! :D


Imorgon ska jag även färga håret pastellrosa!

Längtar så mycket! *u*

Ni ska få se bilder på det sen, puss!♥


 

Bara så ni vet ^^

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards