❥Furukawa

Direktlänk till inlägg 5 maj 2014

I AM AWESOME

Av furukawa - 5 maj 2014 14:30

Jag har blivit nominerade av två stycken att göra detta, så får väl ta tag i det och göra det ;)

Tack Miyaki och Fille för nomineringen! ^^

Ni borde ta och kolla in deras bloggar! Verkligen! Ja gör det! Kom igen nu! :D

Okej jag ska skärpa mig...

Men här har ni reglerna ^^


1. Skriv en lista med minst 30 bra saker om dig själv. Det kan vara saker på både insidan och utsidan ^-^

2. Tagga andra bloggar, du kan inte tagga en blogg som har taggat din, och uppmana dem att göra samma sak

3. Du får inte skriva "jag tror att är [instert bra egenskap här]", "jag tycker att jag är [bra egenskap igen]. Även om du är osäker så ska du skriva "Jag är snäll", "Jag har bra lokalsinne". Det är hur du uppfattar dig själv. The list of awesome har inte plats för blyghet och ödmjukhet,  det får vi nog med i vardagen.

4. Don't hold back, we all know that you are awesome, it's time to admit it! Buhaha! >:3

5. Den sista punkten måste vara "I'm awesome" :'D



Okej här får ni ta del av den sida av mig som är så awesome så ni kommer ramla av stolen! Eller sängen om ni är lika lata som jag och ligger med datorn i knät där istället :3


1. 


Wow det var svårare än jag trodde då D: Okej men bara skriver på lite nu då ^^

 


1. Jag är snäll.

Låter tråkigt, men det är faktiskt något som är underskattat! Mer snälla människor behövs!!

 

2. Jag bjuder ofta på mig själv.


3. Jag är faktiskt rolig att vara med om man känt mig ett tag.

 

4. Jag gillar att skapa mig en egenbild utav människor.

Alltså jag lyssnar inte på vad andra folk säger eller rykten, vill gärna lära känna personen på egen hand... Förstår ni vad jag menar? 

 

5. Jag har aldrig kallat en annan tjej för f*tta eller h*ra.

Inte till personen eller när jag pratat om henne. Skulle aldrig kunna göra det, hör allt för många som gör det alltså D:

 

6. Jag är modig

Förut var jag en sådan som tyckte att yolo är fjantigt, och det är det väl på sätt och vis. Men de senaste veckorna har jag verkligen sagt/tänkt "äsch, YOLO på den!" till saker som jag varit tveksam på om jag ska göra eller säga. Vet inte hur jag kom in i det tänket men det har gjort mig till en modigare person i alla fall!

 

7. Jag har bra betyg och är duktig i skolan.

 

8. Jag har fina naglar.
 
9. 
 
Måste det bara vara saker som är bra med mig? Kan det vara saker som jag gillar också? Eller? ELLER?! Jag skriver in lite saker jag gillar annars kommer jag sitta med denna listans tills nästa år för jag kommer inte på något juu xD
 
9. Jag gillar katter :3
 
Hahah, nej men måste vara seriös!
 
10. Jag är kort (1.60) och jag trivs med det!
 
11. Jag blir sällan arg.
Vem orkar slösa energi på att vara arg på saker som 9/10 gånger är onödiga saker? Bättre att slösa den energin åt att inte bry sig och leva och vara glad istället ^^ YOLO här igen då!
 
12. Jag behöver inte göra duck-face för att se söt ut.
 
13. Jag behöver inte puta med rumpan och ha push-up med urringat linne för att se snygg ut.
 
14. Jag är bra på att spela piano.
 
Okej ska lätt spela lite efter detta då!
 
15. Jag är riktigt rolig att festa med DET kan jag lova! 
 
16. Jag har lätt för att anpassa mig till nya stilar om jag vill ändra mig :)
Haha visste inte vad jag skulle skriva på denna då... Är det ens något bra, eller ja..?
 
17. Jag bryr mig om andra.
 
18. Jag håller alltid städat på mitt rum.
Men snälla kolla inte min gaderob!! Har bara blivit att jag slängt in lite kläder se senaste veckorna.. JAG SKA städa där med!!
 
19. Jag har fint hår, ja det tycker jag faktiskt att jag har *o*
 
20. Det är jag som är PARTYQUEEN på alla fester, alla vill vara med mig så är det bara!
 
21. 
 
Nä hörni jag fortsätter imorgon, kanske kommer på lite under kvällens gång också. VI HÖRES OCH SYNES!
 
...
 
NÄSTA MORGON!
 
21. Jag har fett bra musiksmak!
 
22. Jag har fina bröst   Inte för stora och inte för små ^^
Okej de är lite i vägen ibland. Rätt ofta... Men jag gillar dem ändå ^_^
 

23. Jag har fina ögonfransar.
 
24. Jag vågar åka alla karuseller på Liseberg!
Åkte Helix 2 gånger och Balder 3 gånger i rad när jag var där sist! FAST vågar inte åka Atmosfear och Flumridern... SÅ jag vågar väl inte åka alla men nästa gång DÅ SKA JAG åka alla! :D
 
25. JAG HAR DE BÄSTA HEMMAFESTERNA så är det bara!
 
26. Jag erkänner när jag har fel!
Jag lyssnar alltid på den andras åsikter även om jag vet att jag har rätt. Och jag har faktiskt inte alltid rätt heller..
 
27. Jag har en söt blogg :3
Men jag ska snart fixa en ny design, när jag orkar och har tid.
 
28. Jag är spontan!
 
29. Jag är GRYM på att göra pasta med kyckling!
Min specialrätt! Min sås mmmmmm den är att to die for den är SJUKT GOD ska ni veta!
 
30. I'm awesome! :D
 
 
[ EDIT: Jag råkade skriva att jag har bra musiksmak 2 gånger, smarta jag.. Så jag har ändrat punkt 16! ]
 
 
 
Bloggarna som jag taggar är:
 
 
 
Längtar tills jag får läsa allt ert awsomeness ♥o♥
 
Vilken punkt tyckte ni mest/minst om?
Är det någon punkt som ni känner igen er själva i?
 

Jag hade planerat att avsluta inlägget med att lägga upp en bild på mig själv, så får ni även SE hur awesome jag är.
Men jag gör inte det :3
 
 
middle fingers up
 
 
 
Mitzumi

Mitzumi

5 maj 2014 20:50

Du skrev både bra musiksmak och fett bra musiksmaak ;).

Ska försöka göra det imorgon, men vi får se...

http://yohiomadness.bloggplatsen.se

furukawa

6 maj 2014 17:19

OJ haha! xD Det får jag ändra!

Jadå, bara gör det när du har tid ^^

 
Ellie

Ellie

6 maj 2014 16:51

Nooo way! Min blogg är en simsblogg hahah, så jag gissar väl att jag måste använda min gamla personliga blogg ^^

http://simsvegas.blogg.se

furukawa

6 maj 2014 17:19

Hihih ja gör som du vill ^^
Säg gärna till när du gjort det, läser et hemskt gärna :D

 
Mitzumi

Mitzumi

8 maj 2014 17:16

Nu har jag gjort det om du vill läsa :)

http://yohiomadness.bloggplatsen.se

furukawa

11 maj 2014 15:46

Åh ja ska läsa den direkt! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av furukawa - 7 februari 2017 21:02

Godkväll fina!♥   Kan inte fatta att jag fortfarande har några ynka läsare som tittar in då och då.  Att ni inte ger upp hoppet?! Jag hade gjort det x'D   Bloggen ekar lika tomt som vanligt. Tiden till bloggen finns liksom aldrig...

Av furukawa - 29 oktober 2015 17:00

- VARNING FÖR SPOILERS! -   INLÄGGET INNEHÅLLER SPOILERS FRÅN MY CANDY LOVE EPISODE 6! LÄS PÅ EGEN RISK!   Jahaaaa, då hade jag tänkt försöka mig på att spela My Candy Love igen! Mitt minne sen jag spelade det senast är inte så bra, men j...

Av furukawa - 28 oktober 2015 15:15

 Det var ett väldigt väldigt väldigt långt tag sedan som jag gjorde någon recension på denna bloggen.. Men under tiden som jag inte har bloggat så har jag hunnit kolla på en del! (Inte alls många men ett par stycken!) Mitt minne är lite suddigt...

Av furukawa - 27 oktober 2015 16:59


HUR i hela världen kan jag fortfarande ha typ 5 läsare??? Har inte uppdaterat bloggen på evigheter och ändå så finns det några få som läser min blogg, det är helt sjukt x'D Fina ni är♥   Jag hade tänkt försöka (har jag säkert redan sag...

Av furukawa - 19 november 2014 19:41


Hahah loggade in för första gången idag på typ ett halvår! ;o Sjukaste är att jag fortfarande har läsare kvar! :O Några ynka kvar, typ 8 stycken xD Vilka äääär niiii och vad gör ni på en blogg som ekar tomt??? Fått en del kommentarer med, ska...

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards