❥Furukawa

Direktlänk till inlägg 19 april 2013

Japanska artister/grupper

Av furukawa - 19 april 2013 18:45

De enda japanska artister som jag lyssnar på är YOHIO och Kyary Pamyu Pamyu.

Fast YOHIO är ju egentligen svensk, även om han sjunger och kan prata flytande japanska.

Jag vet typ inga fler! Jag är rätt dålig när det gäller sånt.. o_o


Just därför vill jag gärna ha tips av er! :)

Ge mig förslag på bra japanska artister eller grupper!

Det kan vara din favorit eller någon som du tror att jag kommer att gillar :)

Tipsa helst inte om någon hård rock eller något åt det hållet. Jag gillar inte det så mycket..

Eller JO, du får skriva om vad du vill! ^^



YOHIO

 





Kyary Pamyu Pamyu

 


 
 
AnimeAnime

AnimeAnime

19 april 2013 19:31

Har du aldrig lyssnat på Hyuna förut?? Jag vet inte om hon är Japan, hon kaske är korean.. Men iaf hon är JÄTTE bra :)

http://animeanime.bloggpatsen.se

furukawa

19 april 2013 20:01

Kollade upp det, hon är sydkoreansk!
Men tack så jättemycket för tipset, har lyssnat på en halv låt och hon verkar bra! ^^

 
Konata

Konata

19 april 2013 20:01

Hm.... AKB48 är jättebra! Och även Aya Hirano också! :3 Du borde kolla upp de två! =w=

http://iluvgirlsinglasses.bloggplatsen.se

furukawa

19 april 2013 20:32

Det ska jag absolut göra!
Tack så mycket för tipset!! ^^

 
yuukichan

yuukichan

20 april 2013 20:16

Azu, personligen tycker jag att hon har en jätte fin och lugnande röst.
Men vi får se vad du tycker ^w^

http://yuukichan.bloggplatsen.se

furukawa

20 april 2013 23:07

Jag ska lyssna på henne! ^^
Hon är säkert jättebra! c:

 
AmAyA

AmAyA

21 april 2013 19:13

Har du lyssnat på YOHIOs band SEREMEDY? De har splittrats nu, men de har väldigt bra låtar. ^W^

http://amaya-chan.bloggplatsen.se

furukawa

21 april 2013 19:52

Nej det har jag faktiskt inte! :D
Det får jag ju ta och göra! ^^

 
Soraya-Chan

Soraya-Chan

22 april 2013 20:43

OKU HANAKO!! Hon är en av mina favoritsångare, tycker hon har en söt röst :3
Mina favoritlåtar är Meiro, Kawarani Mono och Garnet c:

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

furukawa

22 april 2013 21:23

TACK för tipset!
Ska absolut lyssna på henne ^^

 
Cat

Cat

21 maj 2013 19:38

Mina tips:
Utada Hikaru
Kana Nishino
Ayumi Hamasaki
Ai Otsuka
Aya Kamiki
Gackt
Buono
An Cafe
SuG

Tipsar om dessa! ♪( ´▽`)

http://catchans.blogg.se

furukawa

21 maj 2013 20:37

Åh! Man tackar man tackar!
Då har jag lite att göra nu ett tag framöver! ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av furukawa - 7 februari 2017 21:02

Godkväll fina!♥   Kan inte fatta att jag fortfarande har några ynka läsare som tittar in då och då.  Att ni inte ger upp hoppet?! Jag hade gjort det x'D   Bloggen ekar lika tomt som vanligt. Tiden till bloggen finns liksom aldrig...

Av furukawa - 29 oktober 2015 17:00

- VARNING FÖR SPOILERS! -   INLÄGGET INNEHÅLLER SPOILERS FRÅN MY CANDY LOVE EPISODE 6! LÄS PÅ EGEN RISK!   Jahaaaa, då hade jag tänkt försöka mig på att spela My Candy Love igen! Mitt minne sen jag spelade det senast är inte så bra, men j...

Av furukawa - 28 oktober 2015 15:15

 Det var ett väldigt väldigt väldigt långt tag sedan som jag gjorde någon recension på denna bloggen.. Men under tiden som jag inte har bloggat så har jag hunnit kolla på en del! (Inte alls många men ett par stycken!) Mitt minne är lite suddigt...

Av furukawa - 27 oktober 2015 16:59


HUR i hela världen kan jag fortfarande ha typ 5 läsare??? Har inte uppdaterat bloggen på evigheter och ändå så finns det några få som läser min blogg, det är helt sjukt x'D Fina ni är♥   Jag hade tänkt försöka (har jag säkert redan sag...

Av furukawa - 19 november 2014 19:41


Hahah loggade in för första gången idag på typ ett halvår! ;o Sjukaste är att jag fortfarande har läsare kvar! :O Några ynka kvar, typ 8 stycken xD Vilka äääär niiii och vad gör ni på en blogg som ekar tomt??? Fått en del kommentarer med, ska...

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards