❥Furukawa

Alla inlägg den 17 april 2013

Av furukawa - 17 april 2013 22:15

Ber så hemskt mycket om ursäkt för att mitt "hemliga inlägg" inte kom upp idag!

Jag hade helt enkelt inte tid att fixa med bilderna för jag hade lite annat att göra och att hjälpa till med här hemma.

Inlägget kommer förmodligen upp imorgon! Jag slutar jättetidigt (har 1 lektion på morgonen) så jag kommer hinna hem och fixa och trixa lite :)

Jag hoppas verkligen att ni kommer tycka om det! Om inte, jaauu det var ju tråkigt i så fall c;


Men nu ska jag kollade vidare på 3:e avsnittet av Kaze no Stigma, godnatt och sovgott!♥


Lägger in en gif på Fuko från Clannad, uuuuurgullig är hon verkligen!! :]

 

Av furukawa - 17 april 2013 14:12

- VARNING FÖR SPOILERS! LÄS INTE OM DU INTE HAR SPELAT MY CANDY LOVE LÄNGRE ÄN BÖRJAN PÅ EPISODE 3! -

[ Du får såklart om du vill men ville bara varna ifall ni inte vill veta vad som händer! ^^ ]


Haaallå där!

Jag spelade My Candy Love när jag kom hem och spelade slut på alla min AP's som jag hade sparat ihop! (50st!)

Blev klar med episode 2 och det slutade med att jag tog följe med Ken hem som inte verka äta något annat än hans förbannade kakor!


 

Egentligen är jag lite rädd för att få en tönt-stämpel om jag umgås för mycket med honom, ibland är jag nog för snäll..

Jag blev inte så ledsen när han i början av episode 3 sa att han skulle byta skola. Egentligen blev jag lite lättnad, men jag låtsades att jag var ledsen för hans skull! Men sen blev jag arg när han sa att han skulle byta på grund av att de 3 bitchigia tjejerna (har glömt deras namn..) mobbade honom. Jag hatar mobbning överhuvudtaget!


Jaja strunt i det nu, det är bara ett spel!

Men Ken är borta och det är faktiskt skönt att han är det!

(Usch vad elak jag är!)

Av furukawa - 17 april 2013 11:26

Classic Lolita är en mer sofistikerad stil inom lolita. Kläderna har inte så mycket spetsar och utsmyckningar som till exempel Sweet Lolita. Färgerna brukar inte vara pasteller, utan snarare gammelrosa, vinrött och blommiga mönster. Till kläderna bärs gärna vackra halsband av pärlor, kaméer eller varierande motiv som fågelburar. Hårprydnader i form av rosor och bahytter är vanligt. Sminket går ofta i något mörkare nyanser än det som bärs av Sweet Lolita-tjejer.


______________________________________________________________________________________________________________


 

 

       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards