❥Furukawa

Inlägg publicerade under kategorin ♥Länkningar♥

Av furukawa - 15 april 2013 18:43

 

(Klicka på bilden för att komma till bloggen)


HEJ! Nu gör jag ett länkbyte med 2 tjejer som bloggar på bloggen thetwomushrooms.bloggplatsen.se!

De bloggar om (som ni kan se på bilden) om lite allt möjligt som t.ex anime, kawaii, fashion och även vardag! ^^

En rolig blogg som uppdateras regelbundet så du behöver inte vänta länge på ett inlägg!


Jag tycker ni ska ge denna bloggen en chans och klicka in på den NU! :D


Av furukawa - 13 april 2013 19:24

Jag har sett en del bloggar som har gjort länkbyte med varandra! Ni som inte vet vad är ett länkbyte är så är det att man gör reklam för varandras bloggar.  Alltså, du skriver om min blogg och länkar den och jag gör samma sak med din. På så sätt får man lite fler andra läsare! ;D Tycker det är smart :3


Vill du göra länkbyte med mig så säg till!

Har bara ett par krav:


♥Du ska helst blogga om liknande saker som jag gör. T.ex anime, manga, Japan... Jag tror ni vet vad jag menar! ^^

♥Du ska gärna vara en aktiv bloggare, att du uppdaterar ett par gånger i veckan i alla fall!

♥Detta är egentligen inget krav, men det vore bra om du följer min blogg och kommenterat lite! Men det är inget krav, det är bara något som skulle varit kul! ^^


Har lust att göra ett länkbyte med mig så skriv det i en kommentar eller ställ det i en fråga!

Kraaam!


 

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards