❥Furukawa

Inlägg publicerade under kategorin ♥Teckningar♥

Av furukawa - 25 april 2013 21:58

Har jobbat i typ 4 timmar i sträck med en teckning!

Herregud vad jag verkligen kämpade med den, skulle så gäärna vilja visa den för er, men jag väntar några dagar :3

Tror aldrig att jag har kämpat så mycket!

Blev verkligen supernöjd med den, den bästa jag har gjort än så längre! ^^

Jag visar den för er på söndag då jag även ska svara på frågestunden, blir en liten myssöndag! c:


Men nu ska lilla jag sova, godnatt!♥


 

Av furukawa - 25 april 2013 16:37

[ HAHA vad rolig jag är cx ]


Jag tänkte visa er en bild jag tecknat varje dag nu i 3 dagar, från min första till den senaste ^^

Och sen lägger jag upp efter hand som jag har ritat.

Det är inte alltid jag har tid, men ska försöka göra det så ofta jag kan om ni tycker om det! ;D


Som sagt så är jag inte alls erfaren, knappt nybörjare skulle jag vilja säga! xD

Det var en kväll som jag satt hemma och hade tråkigt och tänkte att jag skulle testa och skissa och kladda lite.

Det var alltså inget seriöst, annars hade jag absolut inte använt ett linjerat papper!


Jag blev ändå ganska nöjd eftersom att det var allra första gången jag försökte!

Men JA, ni får lov att skratta åt just denna!

Jag skäms nästan lite över att lägga upp den, men strunt samma c;

Ni behöver inte kommentera och säga vad som är fel med den.

För JAG VET att den är långt ifrån perfekt!

Jaja, här får ni se den i alla fall ^^


 

HAHAHHA omg den är så ful O-O

NI FÅR VERKLIGEN SKRATTA ÅT DEN!

 


Åh jag önskar verkligen att jag var begåvad..

Nu ska jag öva jättemycket bara för det!!

Måste.. Bli... BRA!!


Hejdå c:

Av furukawa - 24 april 2013 22:53

Hejhej!
Jag ligger här i min säng och låg och funderade på massa saker..
Och så kommer jag på en liten idé! :D


Jag tänkte att jag skulle kunna lägga ut några bilder där jag har tecknat manga? :)
Även om bara en vill det så lägger jag upp det ändå! ^^
Men jag har bara tecknat 3 olika, så jag är inte alls erfaren! Och det var typ 1 och en halv månad sen nu.
Har typ inte haft någon mer tid! ;o


Men skulle ni tycka att det var kul så lägger jag gärna upp det!


Godnatt och sovgott kära läsare!
Tack så hemskt mycket för att ni besöker min blogg varje dag även om jag inte alltid uppdaterar så bra!


Om ni undrar (om ni ens lagt märke till det) varför det har varit lite mindre de senaste dagarna så är det för att jag har varit sjuk!
Hade feber i måndags och igår! Idag mådde jag bättre, men är inte helt återställd..
Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon! ^^


Puss på er! :*


Lägger in en söt bild på Miku när hon inte har sina vanliga kläder!
Tyckte verkligen hon var jättefin såhär!

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards