❥Furukawa

Inlägg publicerade under kategorin ♥Vocaloid♥

Av furukawa - 8 juli 2013 07:55

Sitter på bussen påväg till jobbet nu!
Det är bara idag och imorgon jag behöver jobba sen är jag färdig för sommaren! :'D
Känns gött, då kan jag börja njuta lite av mitt sommarlov ;)
Då kan jag börja blogga regelbundet också!
Det gillar ni väl? Hoppas jag c;

Här får ni ytterligare 2 låtar som jag gillar!

Puss på er!

Av furukawa - 6 juli 2013 09:36

Påväg på Göteborg!
Har lagt in över 1000 vocaloidlåtar på mobilen för ett par veckor sen, känner igen typ 2% av alla dem cx
Så det blir väldigt mycket nytt som jag lyssnar på :)
Stötte på en väldigt bra låt som jag tänkte dela med mig av!
Screenshotade min skärm, så ni ser på ett ungefär vad den heter osv ;)

Så där har ni den!
Sök upp den och lyssna på den nu!
Fett bra!

Av furukawa - 15 juni 2013 12:00

Det ska ni också göra!!

 Lyssnar på dem hela tiden!


Jag vet att det inte är Miku som sjunger denna, originalartisen heter Yuki Kimura för er som vill veta)

 

 

 

Av furukawa - 13 juni 2013 12:00

Tänkte göra en lista med mina favoriter från Vocaloids och även lägga in min favoritlåt med just den Vocaloiden!



PLATS 5: Megpoid Gumi

LÅT: KiLLER LADY




PLATS 4: IA

LÅT: A Realistic Logical Ideologist

(ÅH jag älskar verkligen denna!)

 

 

 


PLATS 3: Yuzuki Yukari

LÅT: Goodbye Chainsaw





PLATS 2: Tone Rion

LÅT: Thousand Regrets





PLATS 1: Hatsune Miku

LÅT: World Is Mine

(Kanske inte var så svårt att lista ut?)



Vilka är era top 5? c:



Av furukawa - 7 juni 2013 23:31

Det fanns ingen inbäddningskod till denna videon så jag bara länkar den här nedför så att ni ska kolla på den!

Den är AMAZING!♥


LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK


Miku är sååååå söt! c':


 

[Visserligen är reklamen från 2011, men jag har i alla fall inte sett den innan!]

Av furukawa - 5 juni 2013 20:38

 

MIKU ZATSUNE

Miku's mörkare alternativ som gjorts av fans. Används också som Miku's mer fräcka och oantsändiga ersättare.






 

McHATSUNE

Miku som en McDonald's personlighet!





   

HATSUNE / ZATSUNE MIKUO

Miku's manliga form, gjorda av fans. 

[SNYGG!]

 

 

 

 

 
HAGANE MIKU
Miku's Heavy Metal form.





 

SAKURA MIKU

 

 

 

 

 

SNOW MIKU

 

 

 


Vilken tyckte du bäst om? ^^

Min är Sakura Miku!

Det är även den versionen av Miku som jag har på min header som ni kan se :D

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards