❥Furukawa

Inlägg publicerade under kategorin ♥Onlinespel♥

Av furukawa - 30 maj 2013 15:28

 - VARNING FÖR SPOILERS -


INLÄGGET INNEHÅLLER SPOILERS FRÅN MY CANDY LOVE EPISODE 5!

LÄS PÅ EGEN RISK!





Idag var en bra dag för mig!

Jag vann 20 AP's på blomspelet! Eller ja, det där! xD

Jag tror att man kan spela dem spelen när man spelat klart episode 3 eller någonstans där :3

Så jag hade 60 AP's att spela för idag!

Yey!


 

Min moster/faster (det var väl det om jag inte minns fel?) dök upp och gav mig 50$! ^_^



 

OCH KOLLA HÄR! Castiel ler mot mig för första gången på läääääänge!!

Och mätaren höjdes lite :'))))

Åh mamma jag blir så glad!


Resten av mina AP's sprang jag av med runt i skolan på jakt efter den stulna nyckeln!

Det var inget så var tillräckligt intressant att ha med på bloggen c:



Av furukawa - 26 maj 2013 15:04

 

Episode 5 börjar precis så som jag ville: LETA UPP LYSANDER!♥

ÅÅH jag får verkligen inte sabba detta nu, jag vill verkligen verkligen verkligen att det ska gå bra för mig med 1 kille i alla fall!



 

Sedan dyker den här tjejen upp och börjar fråga mig vad jag vet om "spöket" som härjade runt på skolan om nätterna. Jag sa att jag inte visste något men hon tror fortfarande att jag döljer något.. (Vilket jag faktiskt gör)



 

Eftersom att Nathaniel är den enda som har nyckeln in till ett par speciella dokument (jag tror det var så) så är det självklart han som blir anklagad när de dokumenten har försvunnit! Jag jag ska hjälpa till att fånga den riktiga tjuven samt hitta nyckeln!



 

Jag ska gå runt och fråga några elever om de har sett nyckeln någonstans. Och då får jag träffa på den här sötnöten Capucine! Tycker hon var så gullig! :3



 

Och så träffar jag äntligen på Lysander!♥ Och gissa vad??!!?!? :'D  Jag valde fel alternativ så jag fick minus!! Vilken överraskning va?  (VARFÖR HAR JAG SÅDAN OTUR JAG BLIR GALEN BLSIHLIDHIHEDLHSIHS)

 

 

 

Och så träffar jag på coola Kim ^^



 

Ännu en söt tjej som heter Violette!



 

Och Melody var också rätt söt! ^-^



 

OHDIHSOIGD KOLLA PÅ DEN MÄTAREN VA??!! Den är lägre än lägst! D:  Castiel måste hata mig..

Jag undrar om det fortfarande finns något hopp kvar så att jag kan få upp den igen!

[ Det är -63 för er som undrar... ]

Jag blir så ledsen! ;_;




Btw, jag glömde printscreena det men man skulle välja mellan massa alternativ vem man tror att tjuven är. Jag tog Amber, vet inte varför men jag litar minst på henne!

Av furukawa - 25 maj 2013 13:00

Nu har jag äntligen spelat klart Episode 4 på My Candy Love!


 

SÅ, jag köpte en kamera i affären för att ta kort på spöket så att jag kunde bevisa för alla att spöket verkligen finns!



 

Till slut kommer spöket fram och jag tar en snabb bild på det! :O



 

Hahah, och så var det Nathaniel som var där! :'o Jag var tvungen att köpa en tröja för våran "dejt" (vadå?) där det står "TEAM NATHANIEL" på. Jahapp, sen när bestämde dem att jag skulle vara med i hans team? xD
Inte för att jag har något emot det :3
Hur som helst så förklara Nathaniel för mig att det var Castiel och hans band som spelade i källaren så det var därför jag hade hört konstiga ljud ^^  
 
 
Sedan presenterade Nathaniel mig för den här snyggingen, Lysander♥
Så det var tydligen han som var "spöket" och det var honom jag hade sett hela tiden ^^
 
 
 
Och Episode 4 slutar med att Nathaniel följer mig hem och vi håller hand hela vägen hem :3
GULLIGT! *w*
Och jättesöt och fin bild, gillar den! 
Av furukawa - 24 maj 2013 20:30

Har gjort några Chibis igen ^^


       

Vilken är din favorit den här gången? :3

HÄR kan du göra dina egna Chibis!





Glöm inte bort att besöka:

mobilfotografen.bloggplatsen.se

Av furukawa - 22 maj 2013 11:49

Spelade lite My Candy Love igen ^^


 

Jag gick tillbaka till trappan när det hade blivit mörkt för att se om spöket skulle komma fram igen! :'o



 

Hmm.. Undra vad det kan betyda! :O

I alla fall så blev jag rädd när jag började höra ljud och sprang hem! x'D


Ah, det var inte alls mycket den här gången, men lite :3





Glöm inte bort att besöka:

mobilfotografen.bloggplatsen.se

MCL

Av furukawa - 19 maj 2013 15:56

Ja då har man spelat ut alla sina 100AP's, gör lite ont i hjärtat att förlora dem, men jag måste ju spela upp dem!

Annars kommer jag ju inte vidare i spelet ^^


Det är inte så roliga bilder denna gången, men ska försöka göra det intressant ^^

Det går jättedåligt för mig, jag har låg mätare på både Castiel och Nathaniel..

Det kan ni ser själva på bilderna sen.Jag fattar inte att jag kan ha sån otur att jag ALLTID väljer fel alternativ ;_;

Jag måste börja använda min hjärna lite mer..

Jade är mitt enda hopp just nu!♥


 

Jag skulle in till Nathaniel för att jag ville att han skulle prata med hans syster Amber för hon bara mobbas hela tiden! >:C   Men hon lyssnar ju inte ändå. Sen tyckte jag synd om Nathaniel när han berättade att hans föräldrar för det mesta tror på hans syster och inte på honom :'c


Sedan hämnades jag i alla fall på Amber genom att lägga låtsasspindlar i hennes skåp och spraya sprayfärg över det. Men givetvis blev jag påkommen av hennes kompis Li och rektorn trodde vi båda vad skyldiga och trodde att det var vi båda som hade sprayat graffiti vid trappan också. Så vi fik stanna kvar efter skolan för att tvätta det..



 

Så mycket senare när vi (det var jag som gjorde jobbet) var klara så kom det här 'spöket' fram eller vad det är? :'o

Jag blev faktiskt rädd när den bara dök upp sådär! xD



 

Pratade med Castiel dagen efter och han sa att det en lärare ramlade ner för den trappan och dog för några år den så det var därför som det spökade! :'o



 

Men självklart skämtade han! ^^




SÅ det var allt för denna gången! :'D

Hoppas att ni tyckte det var kul att läsa!





Glöm inte bort att besöka:

mobilfotografen.bloggplatsen.se



Av furukawa - 19 maj 2013 15:14

Jaa, eftersom att det spöregnar ute och jag inte har något annat att göra så tänkte jag ta och spela lite My Candy Love!

Då ska jag även spela upp alla mina 100AP's som jag har sparat ihop ett tag nu!

Jag sparar hellre lite AP's så att jag kan spela längre när jag väl spelar ^^


 


Eller ja, 108 var det till och med c;


Uppdaterar er snart igen vad som hänt när jag spelat!


Puss♥





Glöm inte bort att besöka:

mobilfotografen.bloggplatsen.se

Av furukawa - 11 maj 2013 12:38

Spelade nyss lite My Candy Love, tycker det är så kul! Kommer typ aldrig tröttna på det o_o


 

Sist jag spelade fick jag välja att bli medlsem i trädgårdklubben eller någon idrottsklubb. Och eftersom att jag hatar sport så fick det bli trädgårdsklubben! ^^ Jag får hjälpa en kille som heter Jade (är inte det ett tjejnamn förresten?) rätt mycket, självklart tackar jag alltid ja, är verkar ju så snäll :3



 

Sedan när det skulle bli dags för våran dejt så valde jag SJÄLVKLART fel outfit! Tänkte att jag skulle vara lite söt och så.. Och så var den dyrast också,,,grrr.... Jag är så arg att jag valde fel.

Och någonstans där tog det slut på episode 3 och jag började direkt på episode 4.




 

Och det började med att jag skulle visa den här [EXTREMT] fula läraren runt på skolan.



 

Senare råkade den här söta tjejen springa in i mig. Hon är så otroligt söt! Rosalya heter hon. Fint namn! Hon hade tydligen bråttom till sin pojkvän ^^  Åååh hon är så fin! *u*

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards