❥Furukawa

Alla inlägg den 28 april 2014

Av furukawa - 28 april 2014 11:43

Jag har precis kollat på första avsnittet av Soul Eater Not! som ska vara en typ av "fortsättning" av Soul Eater.

Fast det är med nya karaktärer, men några av de gamla finns kvar men de är inte huvudkaraktärerna :)

Jag visste faktiskt inte ens om att det fanns ute en fortsättning på Soul Eater förran Ellie berättade det för mig!

Tack så jättemycket! :'3


HÄR finns min recnsion på Soul Eater om ni skulle vilja läsa den c:


Det finns ute 3 avsnitt än så länge och ett fjärde kommer om ett par dagar! Jag har bara sett det första än så länge :)

Tror det kommer komma ut 12 sammanlagt, det står det i alla fall på MyAnimeList.net om jag har fattat det rätt ^^


Här kommer lite gifs och bilder från det första avsnittet, alla är tagna från tumblr:



Dessa är de gamla karaktärerna ^^



Jag tycker verkligen att Tsugumi ska bilda ett par med Anya. Tycker Anya är så cool och hon verkar ju otroligt bra! Meme bara glömmer massa saker, hon verkar rätt svag.. Men det kan ju komma att ändra sig ^^




"So pretty. Like a princess."
 
 
 
 
 
 
 
Snälla spoila inte för mig! Eller ni kan ju i alla fall försöka! ;D

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards