❥Furukawa

Alla inlägg den 27 april 2014

Av furukawa - 27 april 2014 22:21

 

Into the Forest of Fireflies' Light

 

 

Filmen handlar om Hotaru, en tjej som går vilse i en förtrollad skog där olika typer av andar bor. En ung man, Gin, visar för Hotaru, men hon kan inte röra honom då han försvinner om en människa rör vid honom.


LÄNGD: 45min

GENRE: Shoujo, Supernatural, Drama, Romance



 

Jag tycker verkligen att detta är en jättebra film! Den är inte alls lång, inte ens en timme. Men det behöver inte vara verkligen inte vara längre, den var perfekt som den var! Jag tycker så otroligt synd om de båda, de får ju inte röra varandra och MAN VET hur förälskade de är i varandra! Usch det är sorgligt, det är hemskt! ;_;  Tänk att inte ens på hålla handen me den man gillar?

Hotarubi no Mori e är en otroligt fin och sevärd film! Tycker verkligen ni också borde se den, det tar inte så mycket av er tid! ^^



   

♥8 av 10 hjärtan♥


             

Av furukawa - 27 april 2014 16:27

Tror den heter så, kan inte japanska utantill tyvärr så fick använda mig av Google Translate..

 

 

Av furukawa - 27 april 2014 15:51

Hahah alltså jag kommer med så otroligt onödiga inlägg nu för tiden och tar aldrig tag i dem inläggen som jag borde skriva på...

Är så lat :3


Men jag ska fixa det, tänkte ta och göra det nu när det ändå är så fint väder ute! (Wait, what?)


Hade mycket hellre velat ligga i solen och sola mig så att jag kan bli brun någon gång..

Men min pollenallergi är så extrem i år, har aldrig känt såhär..

Förstår inte varför det är så :(

MITT LIV ALLTSÅ....


Jaja, ska ta och fixa och skriva på lite inlägg till bloggen för en gångs skull ^^


Suzumiya Haruhi no Yuuutsu

 


Också en anime som jag ska göra en recension på :)


Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards