❥Furukawa

Alla inlägg den 16 april 2014

Av furukawa - 16 april 2014 18:40

Nu var det ett tag sen igen! :D

Så är det, det blir så ibland :3


Har fått påsklov denna veckan och det är så himla superskönt!

Har en del information att dela med mig av.

Eller, ja..


Jag ska skriva lite recensioner så att säga ^^

Såg en animefilm för ca 1 månad sen som jag fortfarande inte gjort något recension på! :O

Sedan såg jag klart första säsongen på Suzumiya Haruhi no Yuuutsu för ett par dagar sen!

Eller The Melancholy of Haruhi Suzumiya som den heter på engelska ^-^

Ska se på den andra lite senare c;


Och idag läste jag klart volym 10 av NANA!

Jag vet att det finns 21 volymer av den, men biblioteket i den lilla hålan jag bor i har ett väldigt litet utbud av manga så de har inte längre än till 10 :(

Ska kanske kolla i stan sen om det finns att låna, annars får jag väl försöka hitta på nätet eller något ;)



MEN NU är maten klar här hemma och det blir pizza! :DDDD

Om ni undrar.. Nu vet ni :3


 

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards