❥Furukawa

Alla inlägg den 13 november 2013

Av furukawa - 13 november 2013 18:00

Hej där! Det var ett tag sen! ^^

Nu loggar jag in här för att skriva klart en anime jag sett, kommer som sagt att lägga ut det här varje gång jag sett klart en! Så det kan vara smart att kika in lite då och då :D

________________________________________________________________________________________________

 

 

Ja då har jag ÄNTLIGEN kollat klart på Naruto!! Tog mig nästan 1 år, haha! Men mest för att jag inte har kollat på edt varje dag och ibland har det gått flera veckor mellan avsnitten xD Och på sommaren kollade jag inte alls, så jag hade ju varit färdig med den tidigare om jag hade kollat lite oftare ^_^

 

 


Favoritopening: Opening 2 & Opening 5

Kunde verkligen inte välja mellan dem!

 




 

Innan Naruto föddes så hade en stor demonräv attackerat Hidden Leaf Village. En man känd som 4th Hokage förseglade demonen inuti den nyfödda Naruto, vilket leder till att han omedvetet växer upp och är avskydd av sina bybor. Trots hans brist på talang i många områden inom ninjutsu så strävar Naruto efter ett enda mål: att vinna titeln Hokage, en starkaste ninjan i sin by. Önskan om den respekt som han aldrig fått så jobbar sig Naruto mot sin dröm med sina vänner Sasuke och Sakura och deras "mentor" Kakashi när de går igenom många prövningar och strider som kommer med att vara en ninja.


GENRE: Action, Adventure, Comedy, Shounen, Super Power, Martial Arts.

ANTAL AVSNITT: 220



 

Kom inte med några ursäker till varför du inte har börjat kolla på Naruto än! Det måste ju vara det man prioriterar först om man kollar på anime! Väl? Det var exakt det jag gjorde! Naruto var en första anime som jag började kolla på, det finns en liten historia bakom det faktiskt! Kanske kan skriva ett inlägg om det någon dag ifall någon är intressera? Vet att jag inte har några läsare kvar typ men i fall! Hur som helst så tycker jag att Naruto är en anime alla borde se! Du borde verkligen ge den en chans för den handlar om så mycket mer än att bara slåss och vara bäst. Den är så otroligt bra, jag älskar alla karaktärer och ingen är den andra lik, alla är unika! Den är så otroligt bra bara! DOCK var det så otroligt många fillers! Jag kommer ihåg hur jag satt en dag och bara tänkte "JA MEN vart tog handlingen vägen?!", så det var faktiskt väldigt jobbigt, och därför så drar det ner betyget en (liten!) aning. Men i det stora är den otroligt bra, jag älskar den!


   

♥9 av 10 hjärtan♥



             


[ Jag började kolla på Naruto Shippuden igår också, som är fortsättningen på Naruto för er som inte visste! Har redan kollat på 14 avsnitt och jag är verkligen heeeeelt inne i den! ]


Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards