❥Furukawa

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av furukawa - 6 oktober 2013 19:13

Usch jag vet att jag är så himla dålig på att blogga!

Tror inte att jag har några läsare kvar..


Hur som helst så kommer jag med en riktigt tråkig nyhet..

Jag kommer nog inte fortsätta med bloggen :'c

Jag har helt enkelt inte tid, det är mycket med skolan och sånt.

Det tar faktiskt väldigt långt tid för mig att skriva alla mina fakta inlägg!

Eller göra inlägg överhuvudtaget :o


Ber så hemskt mycket om ursäkt!

KANSKE kommer tillbaka om jag får tid någon gång, men just nu så behöver jag fokusera på andra saker.

Bloggen tar tyvärr upp för mycket tid för att jag ska hinna :)

Jag önskar att jag kunde hålla en bra uppdatering men det kommer inte funka för mig just nu.


Så nu vet ni det!

Ledsen om jag gör er besvikna, men det är så det får bli!

Kommer kanske logga in ibland och svara på kommentarer och frågor.

(om jag ens får några, haha!)

Jag kommer nog skriva inlägg efter varje gång jag sett klart en anime!

Så ni kan ju kika in då och då om ni vill läsa sådant :)

 


Kommer kanske vara lite mer aktiv på MovieStarPlanet :)

Tror inte att någon har saknat mig där, men ni kan gärna bli vän med mig om ni vill :D

Furukawa heter jag där ^^ Inte så svårt att lista ut kanskeeee?


Återigen så är jag ledsen för detta!

Jag är säker på att ni hittar bättre bloggar än min att läsa ^^


Puss och tack alla som har läst och följt min blogg såhär långt!

 

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards