❥Furukawa

Direktlänk till inlägg 14 september 2013

LÖRDAG DEN 14

Av furukawa - 14 september 2013 12:04

 

Med andra ord, dagen efter fredag den 13:e :D

(Haha vad rolig jag är..)


Helt ärligt så glömde jag hela dagen att det var fredag den 13. Jag visste att det var den 13 och så men jag kopplade inte riktigt att det var fredag samtidigt och att det betyder otur...

Jag tror det var första gången på länge som jag glömde bort denna otursdag!

Rätt skönt faktiskt, slapp jag tänka på det ^_^


Hade ingen otur igår ändå, var på kräftskiva hos några jag känner :3

Innan dess så hade jag praktik hela dagen, kommer ha det varje fredag fram till jul så uppdateringen på fredagar kommer likna uppdateringen som var igår.

(0 inlägg för er som inte orkade räkna)


Jaja, det var ett litet blandat inlägg..

FÖRLÅT för att jag inte håller mig till Japan- och animerelaterande inlägg.

Ska förklara varför det är så i ett senare inlägg, känner att detta är tillräckligt långt och tråkigt och ointressant för er att läsa redan ;p


Hade ni någon otur igår förresten?! :D


 

 
 
Ingen bild

.

14 september 2013 13:38

Jadå.. Min cykel blev stulen..

furukawa

14 september 2013 14:35

Nej men stackarn då! D:
Jag skulle nog börjat gråta om min cykel blev stulen, älskar min cykel! xD

 
Emma

Emma

14 september 2013 22:55

Förstår precis vad du menar med att distansförhållande är jobbiga ;A; Du ska vara lycklig att han bor BARA 50 mil ifrån dig, även fast det är super jobbigt också! ;3; (min bor i usa </3)

http://www.iteza.blogg.se

furukawa

15 september 2013 13:22

Oj, Usa är ju en bit bort! :o
Hur ofta träffas ni då? :)
Jag och min pojkvän försöker träffas var 3:e - 4:e helg i alla fall :)
Men det är väl klart, det kanske är dyrare att flyga fram och tillbaka till Usa, det vet ju inte jag xD Tycker att det är sjukt dyrt att flyga inrikes i Sverige redan. Dyrare än att åka till London eller Holland som har lika lång flygtid som till Stockholm! Helt sjukt..
Nu vet jag inte hur länge ni har varit ihop, men hoppas att det kommer hålla länge och att det går bra för er i framtiden! :D

 
Emma

Emma

18 september 2013 19:47

Hihi, vi har varit ihop i över ett år nu! :3 Detsamma!! :D Det är ganska dyrt så han har inte kunnat komma till Sverige ännu men när han kommer så stannar han här... ^^"

http://www.iteza.blogg.se

furukawa

18 september 2013 20:36

Åh men vad gulligt då! ^_^
Menar du att han ska flytta till dig? Eller bara stanna under en längre tid? C:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av furukawa - 7 februari 2017 21:02

Godkväll fina!♥   Kan inte fatta att jag fortfarande har några ynka läsare som tittar in då och då.  Att ni inte ger upp hoppet?! Jag hade gjort det x'D   Bloggen ekar lika tomt som vanligt. Tiden till bloggen finns liksom aldrig...

Av furukawa - 29 oktober 2015 17:00

- VARNING FÖR SPOILERS! -   INLÄGGET INNEHÅLLER SPOILERS FRÅN MY CANDY LOVE EPISODE 6! LÄS PÅ EGEN RISK!   Jahaaaa, då hade jag tänkt försöka mig på att spela My Candy Love igen! Mitt minne sen jag spelade det senast är inte så bra, men j...

Av furukawa - 28 oktober 2015 15:15

 Det var ett väldigt väldigt väldigt långt tag sedan som jag gjorde någon recension på denna bloggen.. Men under tiden som jag inte har bloggat så har jag hunnit kolla på en del! (Inte alls många men ett par stycken!) Mitt minne är lite suddigt...

Av furukawa - 27 oktober 2015 16:59


HUR i hela världen kan jag fortfarande ha typ 5 läsare??? Har inte uppdaterat bloggen på evigheter och ändå så finns det några få som läser min blogg, det är helt sjukt x'D Fina ni är♥   Jag hade tänkt försöka (har jag säkert redan sag...

Av furukawa - 19 november 2014 19:41


Hahah loggade in för första gången idag på typ ett halvår! ;o Sjukaste är att jag fortfarande har läsare kvar! :O Några ynka kvar, typ 8 stycken xD Vilka äääär niiii och vad gör ni på en blogg som ekar tomt??? Fått en del kommentarer med, ska...

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards