❥Furukawa

Alla inlägg den 14 september 2013

Av furukawa - 14 september 2013 16:05

MEN ALLTSÅ jag tycker ju att hennes röst är otroligt gullig! ♥_♥

Miku's röst i sig är redan väldigt söt och gullig tycker jag, och gör man den ljusare blir den bara mer gullig!

Älskar det! :'D

Av furukawa - 14 september 2013 14:35

Jag har inte alls haft tid att kolla på anime på senaste tiden!

Det beror på att jag verkligen måste kolla ikapp alla PewDiePie's videos!

För tillfället är där 61 videos som jag inte har sett!

Och då lägger han ju ut nya varje dag också :)


Kollade inte på en enda video av honom i somras, hade helt enkelt inte tid!

Hade samma problem förra året, då kollade jag inte heller på hela sommaren så fick spendera ett par veckor på hösten med att kolla ikapp xD

Men jag har typ aldrig tid att sitta vid datorn på sommaren :)

Kanske på regniga dagar och det inte finns annat att göra.

Men annars så brukar jag ha något att göra och sitter jag vid datorn så är det väl film jag kollar på eller spelar spel :)


Men JA!

Så jag kommer inte hinna kolla på någon anime innan jag har kollat ikapp på alla videos!

Ska försöka kolla igenom så många som möjligt nu i helgen, speciellt idag när jag ändå inte har något bättre för mig!

Men jag ska fortfarande försöka uppdatera bloggen så bra jag kan ;D


Förlåt för 2 tråkiga inlägg i rad, men jag kände att detta inlägget behövdes i alla fall!

Kanske inte egentligen..

Men nu fick ni det i alla fall :D


 

Av furukawa - 14 september 2013 12:04

 

Med andra ord, dagen efter fredag den 13:e :D

(Haha vad rolig jag är..)


Helt ärligt så glömde jag hela dagen att det var fredag den 13. Jag visste att det var den 13 och så men jag kopplade inte riktigt att det var fredag samtidigt och att det betyder otur...

Jag tror det var första gången på länge som jag glömde bort denna otursdag!

Rätt skönt faktiskt, slapp jag tänka på det ^_^


Hade ingen otur igår ändå, var på kräftskiva hos några jag känner :3

Innan dess så hade jag praktik hela dagen, kommer ha det varje fredag fram till jul så uppdateringen på fredagar kommer likna uppdateringen som var igår.

(0 inlägg för er som inte orkade räkna)


Jaja, det var ett litet blandat inlägg..

FÖRLÅT för att jag inte håller mig till Japan- och animerelaterande inlägg.

Ska förklara varför det är så i ett senare inlägg, känner att detta är tillräckligt långt och tråkigt och ointressant för er att läsa redan ;p


Hade ni någon otur igår förresten?! :D


 

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards