❥Furukawa

Alla inlägg den 12 september 2013

Av furukawa - 12 september 2013 17:31

Japp, ni läste rätt! Jag har inte kollat på Sailor Moon, och ändå har jag ett album på WeHeartIt.com med typ 40 bilder och gifs från Sailor Moon! x'D

Jag vet att jag har kollat på det när jag var liten, men jag kommer nästan inte ihåg någonting från det.

Inte ens handlingen!


Haha så bra jag är c;

Men den finns med på min lista med anime jag ska se tillsammans med typ 100 andra.

Men Sailor Moon ligger rätt högt upp så inom en snar framtid så kommer jag att kolla på det igen :D


Slänger in några gifs här som jag gillar ^^


           

[Av någon anledning så kanske inte alla gifsen funkar. Fråga mig inte varför i så fall :D]

 


Har du sett Sailor Moon?

Vad tyckte du om den i så fall? :3

Av furukawa - 12 september 2013 16:01

                                 


Vilka är era favoriter? ^_^

Av furukawa - 12 september 2013 14:26

Jag vet att jag inte har bloggat och jag har egentligen ingen ursäkt till varför.

Har helt enkelt inte hunnit, annat har kommit i vägen.

Förlåt för det!


Tänker inte sitta och skriva i ett helt inlägg hur hemskt ledsen jag är, så jag bara kör på igen!


Kommer mer uppdatering under dagen, och förhoppningsvis håller den uppdatering i sig så att ni slipper komma till en ekande, tom och tråkig blogg ;D


 

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards