❥Furukawa

Alla inlägg under augusti 2013

Av furukawa - 20 augusti 2013 14:44

 

NU är jag äntligen tillbaka! :)

Ska försöka att börja blogga igen lite smått och hoppas att jag kan få tillbaka alla mina läsare som jag hade innan :')

Kommer bli tufft, men det viktiga är inte att ha så många läsare som möjligt utan att de som redan läser min blogg uppskattar det de läser :D

Alla de läsare jag har tappat tyckte säkert om det jag skrev, men jag har svikit dem och det känns sådär :/

Men jaja, nu kör vi på igen! :D


Jag har en del saker som jag ska göra inlägg om som jag ska skriva, men jag tänkte fråga er också:

Är det något speciellt ni vill läsa i min blogg? :)

PASSA PÅ NU när min blogglust ändå är på topp! ^^


Skulle varit snällt om ni kunde länka min blogg i era bloggar också (om ni har en blogg).

Alla som gör det länkar jag också här på bloggen i ett eget inlägg! :D

Bara säg till om ni gjort det ^^


Det var allt jag hade att säga för tillfället, vi hörs snart!


 

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards