❥Furukawa

Alla inlägg den 14 juli 2013

Av furukawa - 14 juli 2013 20:59

ÄNTLIGEN så ville mitt internet sammarbeta med mig! :')

Det har varit såååå segt i flera dagar (det är det fortfarande i och för sig..) men nu så funkar det! :D


SÅ här har ni min video där jag spela 2 stycken themes från Inuyasha, jag är inte världsbäst på att spela piano så förvänta er inte något fantastiskt c;

Jag hittade låtarna på pianot och lärde mig allt utantill på halvtimme! Är förvånad och sjukt stolt över mig själv!!

Allt är inte perfekt än, brukar finslipa och lite sånt efter hand när jag spelat en låt mer :)

Borde kanske tillägga att det är en keyboard som jag spelar på! Lite lättare att spela på en sådan än på ett riktigt piano.

Men det är så mycket roligare och låter bättre med ett riktigt piano, önska att jag hade plats (OCH PENGAR!) till att ha en här hemma!
 
Nåja, här har ni videon i alla fall! :)
Ni får en fin utsikt, utanför mitt fönster! c'x
 
 
 
Hoppas ni gillar det!
Kommentera gärna vad ni tyckte! :D
 
[ Om ni hör något surrande så är det en fluga som har fastnat i mina persienner ]
[ Hör ni barn gråta / skratta så är det mina grannar ]
[ Man kanske hör en tv i bakgrunden ]

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards