❥Furukawa

Alla inlägg den 5 juli 2013

:3

Av furukawa - 5 juli 2013 18:29

Hej på er!

Jag vet om att jag inte har uppdaterat på länge!

("hörs om ett par timmar" jo det var ju lyckat!)


Jag kan inte fatta att jag fortfarande har 20-30 som följer min blogg varje dag som inte uppdateras! :')

Det är ungefär hälften av det jag hade innan, tack hörni!♥


Imorgon ska jag förresten till Liseberg! :D

Någon mer som ska dit? Kanske har någon lust att mötas upp? ^^

Va?! Ingen? Jo kom igen!

SNÄLLA!! D''':

JAG BER ER SNÄLLA!!


Näe, men skulle varit kul att få träffa på en trogen läsare där borta :3

Har jag någon läsare i Göteborg? ;D

Åker härifrån klockan 8, sedan ska vi checka in på ett hotell och massa..

Sååå jag vet inte, är väl inne där mellan 10 och 11 ^^


Jaoo, det var nog allt som jag hade på hjärtat just nu!

Annars får ni väl ännu en uppdatering senare!

Nu ska jag svara på kommentarer och frågor! ^_^


PUSS PÅ ER!♥


 


Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards