❥Furukawa

Alla inlägg den 7 juni 2013

Av furukawa - 7 juni 2013 23:31

Det fanns ingen inbäddningskod till denna videon så jag bara länkar den här nedför så att ni ska kolla på den!

Den är AMAZING!♥


LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK


Miku är sååååå söt! c':


 

[Visserligen är reklamen från 2011, men jag har i alla fall inte sett den innan!]

Av furukawa - 7 juni 2013 20:30

 

[Skulle kommit upp tidigare idag men hade som vanligt inte tid att fixa det..]

 


 

Kraften att resa genom tiden... Den kan användas för mänsklighetens bästa, eller att själviskt missbrukas. Medan många kan fantisera om en sådan kraft, har det blivit inget mindre än verklighet för en annars normal skolflicka Konno Makoto. Efter ett ödesbestämt evenemang tar hennes liv en vändning till det extraordinära. Fast i början använder hon sin kraft för att bokstavligen "hoppa" i det förflutna och ändrar lite saker för att göra hennes liv lättare, för att sedan inse att det kan få drastiska konsekvenser om man ändrar i det förflutna.


GENRE: Adventure, Drama, Romance, Sci-Fi, Slice of Life.


 

En mycket sevärd film! Den har en bra handling som löper som en röd tråd genom hela filmen. Den blir aldrig tråkig att kolla på utan man måste verkligen sitta kvar för att få veta vad som ska hända härnäst! Detta är en film som är lätt att se på. Den är inte trög i början som många andra filmer kan vara. Har inte så mycket mer att säga! En väldigt väldigt bra film helt enkelt!


 

 

♥8 av 10 hjärtan♥



     

Av furukawa - 7 juni 2013 11:14

Idag är jag ensam hemma hela dagen!

Så dagen ska spenderas framför tv:n med massa Inuyasha!


Okej, jag måste göra lite andra saker i mellan..

Men det är detta som jag har planerat i alla fall! ^_^

Det kommer komma upp en recension på filmer The Girl Who Leapt Through Time sen med :)


Vad ska ni göra idag? Eller har ni fått sommarlov än? När får/fick ni sommarlov? ^_^


 

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards