❥Furukawa

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av furukawa - 5 juni 2013 20:38

 

MIKU ZATSUNE

Miku's mörkare alternativ som gjorts av fans. Används också som Miku's mer fräcka och oantsändiga ersättare.






 

McHATSUNE

Miku som en McDonald's personlighet!





   

HATSUNE / ZATSUNE MIKUO

Miku's manliga form, gjorda av fans. 

[SNYGG!]

 

 

 

 

 
HAGANE MIKU
Miku's Heavy Metal form.





 

SAKURA MIKU

 

 

 

 

 

SNOW MIKU

 

 

 


Vilken tyckte du bäst om? ^^

Min är Sakura Miku!

Det är även den versionen av Miku som jag har på min header som ni kan se :D

Av furukawa - 5 juni 2013 18:00

Jag åker ju till Rhodos på södag!

Så ville bara påminna er att skriva HÄR vad ni vill läsa i min blogg medans jag är borta! ^^


 

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards