❥Furukawa

Alla inlägg den 28 maj 2013

Av furukawa - 28 maj 2013 21:56

 

Usch, idag har det varit en så jobbig och stressig dag för mig!

Bara massa jobb jobb jobb och stress hit och dit jag är helt slut nu!

Och det är en lång dag imorgon med ÅÅH jag blir galen ;_;

Hoppas att ni har haft det bättre än mig♥


Har nyss kollat ett avsnitt på Inuyasha.

Nu ska jag bara ligga och mysa ett litet tag till i sängen innan jag går och lägger mig.

Ska upp kl 4:30 imorgon :'c

NÄE jag vill inte ens tänka på det!

Jag hoppas att det blir en normal uppdatering imorgon eller i över morgon!


Godnatt!♥

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards