❥Furukawa

Direktlänk till inlägg 22 maj 2013

Några frågor till er! ^_^

Av furukawa - 22 maj 2013 18:53

 


De 2 första frågorna är frivilliga!

Ni behöver inte svara på dem om ni inte vill! ^^

Men tycker bara att de skulle vara kul att veta åldern på mina läsare och vart ni bor!

Om ni vill svara på vart ni bor så behöver ni inte säga staden/samhället/byn om ni inte vill!

Ni kan bara säga vilket landskap om ni inte vill säga exakt!

Men som sagt så är de frågorna frivilliga! c:


Den tredje frågan däremot vill jag nog att alla ska svara på!

Jag vet typ aldrig vad jag ska blogga om längre så ni får gärna säga vad ni gillar att läsa om i min blogg och vad ni vill jag ska blogga mer om.

Ni får också skriva vad ni inte gillar i min blogg!

Och ni får gärna komma med förslag om saker jag kan börja blogga om eller liknande.

Det är upp till er! Ni har fria händer nu så varsågod!


För att det ska vara jämnt så kan själv också svara på de 2 första frågorna:


Jag är 18 år och bor i Halland, mer än så vill jag inte säga C:


Försökte göra mig själv i ChibiMaker, så JAPP! Där har ni mig ungefär! ^_^

 


Svara nu på frågorna! >:3





Glöm inte bort att besöka:

mobilfotografen.bloggplatsen.se

 
 
Nenox

Nenox

22 maj 2013 21:38

Jag är 15 år och bor i Uppland ^^
Jag tycker att det har varit jätteintressant när du skrivit om Lolita-stilarna och Japan, så "faktainlägg" är uppskattat. Musiktips, inspirationsbilder och tävlingar är ju också roligt! :)

http://solskygg.bloggplatsen.se

furukawa

22 maj 2013 22:41

Åh trevligt trevligt! ^_^
Tack för din kommentar! :D
Ska absolut ta hänsyn till dina åsikter ^^

 
Ingen bild

Emilia

22 maj 2013 21:56

Jag är 12 år och bor i Uppland. :3
Jag skulle gärna vilja att du tipsar/skriver mer om olika japanska spel! :D

furukawa

22 maj 2013 22:42

Åh en till från Uppland! :'D
Okej ska bli!
Ska försöka spela lite mer till helgen! ^w^

 
Ingen bild

Frida

22 maj 2013 23:13

Halo, jag är 19 år och bor i Dalarna :)
Jag är ganska ny i anime, manga och japan världen så vore kul med tips på lite alla möjliga grejer som musik, animes med mera! Sen är det alltid kul när du skriver om olika japanska ord ^^

furukawa

23 maj 2013 11:35

Hej där! :D
I så fall är vi på samma spår!
Jag ser mig själv också som en nybörjare, det är inte alls länge som jag har kollat på anime osv. c:
Tack för dina tips! Ska försöka anpassa mig till dem ^^

 
Natori

Natori

22 maj 2013 23:38

Jag är 14 år gammal (har redan fyllt år detta året) och bor i Skåne. Jag tycker att de andra redan sagt det man skulle kunna säga, men att du ordnade tävlingar där man kanske tecknar något eller så skulle vara kul ^w^ Annars är det sjukt kul att läsa om vad du än nu skriver!

http://x-world.bloggplatsen.se

furukawa

23 maj 2013 11:36

Hejhej! :D
Jag ska försöka ordna mer tävlingar, och bättre "priser". Det enda jag har haft nu är massa länkningar, fast det kanske är ett bra pris ändå? ^_^
Kul att du gillar det jag skriver! :'D

 
Sanna

Sanna

23 maj 2013 20:37

Jag är 13 år (född 00) och bor i Göteborg! :D
Jag skulle också gärna vilja att du har tävlingar ofta, men jag tycker att länkningar är ett jättebra pris, för jag tycker inte att bloggen skall kosta något. Annars kan du alltid ge bort teckningar, du är ju superduktig på att teckna! ^.^ Fast då kostar i och för sig frimärken, men det kanske man kan köpa... xP

http://pannikotti.bloggplatsen.se

furukawa

23 maj 2013 23:02

ÅH! Har kusiner som bor i Göteborg ^^
Kan säga att vi bor typ 1 timme ifrån varandra c;
Okeej! Fler tävlingar ska det bli! :'D
Är mina teckningar verkligen så fina att folk vill ha dem? xD Det trodde jag inte (:
Roligt att du tycker så i alla fall, tack! ^_^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av furukawa - 7 februari 2017 21:02

Godkväll fina!♥   Kan inte fatta att jag fortfarande har några ynka läsare som tittar in då och då.  Att ni inte ger upp hoppet?! Jag hade gjort det x'D   Bloggen ekar lika tomt som vanligt. Tiden till bloggen finns liksom aldrig...

Av furukawa - 29 oktober 2015 17:00

- VARNING FÖR SPOILERS! -   INLÄGGET INNEHÅLLER SPOILERS FRÅN MY CANDY LOVE EPISODE 6! LÄS PÅ EGEN RISK!   Jahaaaa, då hade jag tänkt försöka mig på att spela My Candy Love igen! Mitt minne sen jag spelade det senast är inte så bra, men j...

Av furukawa - 28 oktober 2015 15:15

 Det var ett väldigt väldigt väldigt långt tag sedan som jag gjorde någon recension på denna bloggen.. Men under tiden som jag inte har bloggat så har jag hunnit kolla på en del! (Inte alls många men ett par stycken!) Mitt minne är lite suddigt...

Av furukawa - 27 oktober 2015 16:59


HUR i hela världen kan jag fortfarande ha typ 5 läsare??? Har inte uppdaterat bloggen på evigheter och ändå så finns det några få som läser min blogg, det är helt sjukt x'D Fina ni är♥   Jag hade tänkt försöka (har jag säkert redan sag...

Av furukawa - 19 november 2014 19:41


Hahah loggade in för första gången idag på typ ett halvår! ;o Sjukaste är att jag fortfarande har läsare kvar! :O Några ynka kvar, typ 8 stycken xD Vilka äääär niiii och vad gör ni på en blogg som ekar tomt??? Fått en del kommentarer med, ska...

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards