❥Furukawa

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av furukawa - 22 maj 2013 18:53

 


De 2 första frågorna är frivilliga!

Ni behöver inte svara på dem om ni inte vill! ^^

Men tycker bara att de skulle vara kul att veta åldern på mina läsare och vart ni bor!

Om ni vill svara på vart ni bor så behöver ni inte säga staden/samhället/byn om ni inte vill!

Ni kan bara säga vilket landskap om ni inte vill säga exakt!

Men som sagt så är de frågorna frivilliga! c:


Den tredje frågan däremot vill jag nog att alla ska svara på!

Jag vet typ aldrig vad jag ska blogga om längre så ni får gärna säga vad ni gillar att läsa om i min blogg och vad ni vill jag ska blogga mer om.

Ni får också skriva vad ni inte gillar i min blogg!

Och ni får gärna komma med förslag om saker jag kan börja blogga om eller liknande.

Det är upp till er! Ni har fria händer nu så varsågod!


För att det ska vara jämnt så kan själv också svara på de 2 första frågorna:


Jag är 18 år och bor i Halland, mer än så vill jag inte säga C:


Försökte göra mig själv i ChibiMaker, så JAPP! Där har ni mig ungefär! ^_^

 


Svara nu på frågorna! >:3





Glöm inte bort att besöka:

mobilfotografen.bloggplatsen.se

Av furukawa - 22 maj 2013 14:00

     

(jag vet inte varför första gifen inte funkar)

 


I Japan finns den 3 olika sätt att säga "Jag älskar dig" på.


Du säger "Daisuki" till dina vänner och personer du älskar.

Du säger "Aishiteru" för ett mer seriöst förhållande.

Du säger "Koishiteru" till en person som du vill tillbringa resten av livet med.


Och de följer denna regeln. De bevarar innebörden av "Jag älskar dig" och förlorar aldrig sin betydelse som den gör för oss.


♥♥





Glöm inte bort att besöka

mobilfotografen.bloggplatsen.se

Av furukawa - 22 maj 2013 11:49

Spelade lite My Candy Love igen ^^


 

Jag gick tillbaka till trappan när det hade blivit mörkt för att se om spöket skulle komma fram igen! :'o



 

Hmm.. Undra vad det kan betyda! :O

I alla fall så blev jag rädd när jag började höra ljud och sprang hem! x'D


Ah, det var inte alls mycket den här gången, men lite :3





Glöm inte bort att besöka:

mobilfotografen.bloggplatsen.se

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards