❥Furukawa

Direktlänk till inlägg 20 maj 2013

NEJ!

Av furukawa - 20 maj 2013 16:32

 


Jag  bara måste ta upp detta på bloggen..

Fick denna kommentaren igår kväll.


Alltså.. Jag trodde att bloggar var till för att läsas? Jag tror att de flesta som driver en blogg gärna vill ha en välbesökt blogg. Det är nog många som tänker på hur många läsare de har, även jag gör det! Jag är inte annorlunda eller konstig eller något annat som tycker så. Om man kämpar hårt med sin blogg så är det väl ganska självklart att man vill få lite tillbaka? Lite fler läsare kanske? Fler kommentarer etc..


Jag vet om att jag har lagt ut rätt ofta att jag har haft besöksrekord hit och dit. Det är inte för att skryta om ni tror det! Dessutom är det inte så mycket att skryta med ändå om man jämför med toppbloggarna. Men tycker ni att jag skriver för mycket om det eller om ni tycker det är tråkigt och inte bryr er så lägger jag självklart inte upp det fler gånger! Jag läser ju era kommentarer och tar åt mig vad ni skriver och försöker anpassa mig efter era önskemål. Men självklart blir jag glad av att få fler besökare, vem blir inte det? Jag tror inte att det finns någon som blir ledsen eller arg när man ser att statistiken går högre och högre upp!


Och det är faktiskt svårt att inte tänka på att får nya läsare. Jag börjar alltid tänka "Hur ska jag göra för att hålla kvar dem?" "Vad ska jag blogga om?" "Hur ska jag göra min blogg intressant för de som klickar in för första gången?". Och jag kan lova att jag är inte den enda som tänker så.


Så nej. Jag tänker inte sluta tänka på alla läsare jag får!

 





Glöm inte bort att besöka:

mobilfotografen.bloggplatsen.se

 
 
Charlie

Charlie

20 maj 2013 17:58

Jag älskar din blogg, tycker den är jättesöt! ^^
och du ska absolut vara stolt över att ha så många besökare! :) jag vet att jag skulle vara det! :p

http://chasingfire.bloggplatsen.se

furukawa

20 maj 2013 19:16

Åh tack så himla mycket!
Vad gullig du är! ^_^

 
Moa

Moa

20 maj 2013 19:33

Jag gillar också din blogg! Och jag skulle också vara glad över en lika hög statistik!! Förstår dig bra när du skriver dessa tack inlägg! :) Många samma tankar! Och du lyckas bra! Och ja, en blogg är till för att läsas! Fortsätt blogga, din blogg är så söt! :)

http://mobilfotografen.bloggplatsen.se

furukawa

20 maj 2013 21:07

Åh tack så mycket! :'3
Guud vad kul att du tänker som mig! :'D
Känns som om folk förstår mig lättare då! ^_^
Jag ska verkligen fortsätta att blogga!

 
Twilight Är Skit

Twilight Är Skit

20 maj 2013 19:57

Till Twilight Är Skit? Dom måste ha skrivit på fel blogg..

http://twilightarskit.bloggplatsen.se

furukawa

20 maj 2013 21:10

Hm, kanske?
Men jag tycker att man borde se skillnad på våra bloggar? :'o

 
Ingen bild

vet inte.

20 maj 2013 21:08

okej förlåt mig... tänkte inte på det antar du inte kommer förlåta mig och det behöver du inte.

furukawa

20 maj 2013 21:17

Var det du som skrev den kommentaren?
Alltså, det gör egentligen ingenting.
Nu vet du och förstår bättre i alla fall, alla gör vi fel ibland! Man är ju människa!

 
Nenox

Nenox

20 maj 2013 21:28

Hejhej! ^^
Jag har läst din blogg ett tag nu och är väldigt förtjust i den :) Jag tycker inte alls att du "tjatar" med besöksrekorden, såklart man blir glad när fler och fler läser den! :) Hoppas att du fortsätter blogga, du har alltid så intressanta och söta inlägg :3

http://solskygg.bloggplatsen.se

furukawa

20 maj 2013 22:27

Heejsan! ^w^
Åh tack så mycket, vad glad jag blir! :"D
Självklart ska jag fortsätta blogga!
Så snäll du är! c:

 
Innozence

Innozence

21 maj 2013 19:42

Åh, bästa svaret ever! "Man är ju människa" - SÅ bra! :D
Tycker det är intressant att läsa dina glada tack-inlägg om dina besöksrekord! ^^ Du får aldrig sluta blogga eller något i den stilen, din blogg är helt bäst! :D

http://yohiolove.bloggplatsen.se

furukawa

21 maj 2013 20:39

Åh, det är så hiiiimla roligt att läsa sådana här kommentarer! :'3
Jag kommer inte sluta blogga på ett låååååångt tag! Tack vare er!♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av furukawa - 7 februari 2017 21:02

Godkväll fina!♥   Kan inte fatta att jag fortfarande har några ynka läsare som tittar in då och då.  Att ni inte ger upp hoppet?! Jag hade gjort det x'D   Bloggen ekar lika tomt som vanligt. Tiden till bloggen finns liksom aldrig...

Av furukawa - 29 oktober 2015 17:00

- VARNING FÖR SPOILERS! -   INLÄGGET INNEHÅLLER SPOILERS FRÅN MY CANDY LOVE EPISODE 6! LÄS PÅ EGEN RISK!   Jahaaaa, då hade jag tänkt försöka mig på att spela My Candy Love igen! Mitt minne sen jag spelade det senast är inte så bra, men j...

Av furukawa - 28 oktober 2015 15:15

 Det var ett väldigt väldigt väldigt långt tag sedan som jag gjorde någon recension på denna bloggen.. Men under tiden som jag inte har bloggat så har jag hunnit kolla på en del! (Inte alls många men ett par stycken!) Mitt minne är lite suddigt...

Av furukawa - 27 oktober 2015 16:59


HUR i hela världen kan jag fortfarande ha typ 5 läsare??? Har inte uppdaterat bloggen på evigheter och ändå så finns det några få som läser min blogg, det är helt sjukt x'D Fina ni är♥   Jag hade tänkt försöka (har jag säkert redan sag...

Av furukawa - 19 november 2014 19:41


Hahah loggade in för första gången idag på typ ett halvår! ;o Sjukaste är att jag fortfarande har läsare kvar! :O Några ynka kvar, typ 8 stycken xD Vilka äääär niiii och vad gör ni på en blogg som ekar tomt??? Fått en del kommentarer med, ska...

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards