❥Furukawa

Alla inlägg den 18 maj 2013

Av furukawa - 18 maj 2013 22:58

Nu har alla bidragen gjort sitt och det har även varit en genomgång av alla låtar!


Så från och med nu har ni 20min på er att hinna vara med och tävla! C: (Alltså till kl. 23.30)

Kommentera det ni tror i inlägget under detta, eller om ni inte orkar bläddra ner så har ni en direktlänk till inlägget HÄR.


Jag godkänner inga kommentarer förrän vinnaren (vinnarna) koras. ^^



Lycka till nu! :'D


 

Av furukawa - 18 maj 2013 20:23

JAJAMÄN!


Jag ordnar en liten tävling angående Eurovision ikväll!


♥Ni ska skriva i kommentarerna vilket land ni tror kommer vinna Eurovision. Ni får välja vilket land ni vill, MEN ni får bara välja ett land! c;

♥Ni har från NU på er tills att alla bidragen har fått uppträda. Tror det blir runt 23.00-23.30 där någonstans.. Ni får i alla fall ytterligare 10 minuter på er efter det att gissa ^^ Jag kommer meddela detta på bloggen!

♥ALLA som har gissat rätt kommer att få vara länkad i alla mina inlägg i en hel vecka!

♥Vinnarna kommer att dras så fort man får resultatet i Eurovision!


Tycker detta är en rätt så kul tävling! :D

Jag själv vet ju inte resultatet förrän det väl gäller ^^


Se till nu att kommentera detta så fort alla bidragen har framfört sin låt, eller gärna innan om du redan är säker på en låt! ^^


♥LYCKA TILL ALLIHOPA!♥


 

Av furukawa - 18 maj 2013 17:20

Jag tänkte ta och fråga en annorlunda fråga här på bloggen.

Man ser alltid folk som frågar "Vilken är din favorit-anime?" "Vilka anime rekommenderar du?" osv..


MEN jag tänkte ta och fråga en annan fråga, nämligen:

 

Jag brukar alltid skriva upp anime som jag ska kolla på (har en lista på över 150st!) men jag tänkte att det vore bra att veta vilka jag ska undvika ^^


Du behöver inte ha sett hela, det räcker med ett par avsnitt! :'D

Berätta gärna vad det var som gjorde att du inte tyckte om den.

Du får berätta om hur många du vill!


Den sämsta jag har sett är nog MÄR eller Märchen Awakens Romance som den också heter.

Jag tyckte den var alldeles för barnslig för min smak! Fast jag kan egentligen inte prata för mycket dåligt om den då jag bara såg 2 ½ avsnitt! Japp, det tredje kollade jag inte ens färdigt för jag orkade verkligen inte med den! Hahah! xD

Men ska nog ge den en ny chans så småningom. c:


SÅ svara nu på min fråga ^w^

Av furukawa - 18 maj 2013 15:42

                       

Förlåt för att jag bombar massa bilder, men jag är så hiiiimla sugen att färga mitt hår i en FÄRG!

Av furukawa - 18 maj 2013 12:24

Jag har nog lagt upp denna låten innan, men jag tycker den låter så somrig och det passar på en dag just som denna!

Det är 30 grader ute och jag ska ut och sola och jobba på brännan! ^_^

Kommer nog lyssna på denna låten ofta i sommar!


Har ni någon låt som ni tycker är somrig?

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards