❥Furukawa

Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

:C

Av furukawa - 13 maj 2013 21:36

Jag ber så mycket om ursäkt, jag är så himla dålig på att blogga ibland!

Jag ska förklara lite varför:


Vi håller på att flytta här hemma och vi ska vara ute ur huset 1 juni (lite mindre än 2 veckor för er som inte orkar räkna) så det är rätt mycket som ska packas här och hållas på. Jag måste självklart också hjälpa till, har inte ens packat klart mitt rum än! ;_; Det är jobbigare än vad ni tror, för man vet inte riktigt vad man ska använda under dessa 2 veckor och inte, så man får försöka tänka smart! Och på detta fick jag även nya skolarbeten att göra och självklart kommer läxor före allt annat, det hoppas jag ändå att ni förstår! ^^ Dessutom går jag långa dagar några dagar i veckan och ibland så får jag ta bussen 1 timme hem om jag inte sover i stan nära skolan.. Så om jag någon dag skulle blogga väldigt lite eller inget så vet ni varför :) Jag vill inte att bloggen ska stå tom ens en dag, känns som om jag sviker er :'c Jag tycker ju att det är kul att blogga och självklart vill jag ju inte att ni ska vara utan inlägg! Men nu är saker och ting som de är och jag måste fokusera mer på lite viktigare saker.


Ville bara meddela er detta! Jag försöker så gott jag kan med att skriva nya inlägg men ibland räcker tiden helt enkelt inte tid! Så om ni tycker att det skulle börja komma tråkiga inlägg så kommer det att vara igång för fullt sen när vi har kommit till rätta i vår nya lägenhet sen! ^_^


Sen så ville jag bara visa er att jag var på plats 80 igår av mest besökta bloggar på bloggplatsen:

 

Det gör mig verkligen jätteglad! Och det är tack vare er alla, som läser min blogg! Utan er skulle jag nog slutat blogga för länge sen! ^^


Ni får gärna (som jag ofta ber om känns det som) lämna tips i kommentaren om vad ni vill läsa om i min blogg. Ni kan tipsa om något speciellt ämne, vad ni vill nästan! ^^


Dock så kommer det nog inte komma upp teckningar på ett tag.. Försökte sätta mig ner igår för att rita, men hann bara med ett ansikte o_o  Jag har helt enkelt inte tid just nu av anledningar som ni redan har läst ovan. Så fort jag får tid över sätter jag mig ner igen och försöker!


Det blev ett långt inlägg.. Hoppas ni hade orken till att läsa allt och tack ifall du gjorde det! :3


 

Söta Miku♥

 
 
Ingen bild

Emilia

14 maj 2013 19:46

Jag skulle gärna vilja veta mer om Nightcore! :D

furukawa

14 maj 2013 21:02

Ska försöka fixa ett inlägg om det så snart som möjligt! ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av furukawa - 7 februari 2017 21:02

Godkväll fina!♥   Kan inte fatta att jag fortfarande har några ynka läsare som tittar in då och då.  Att ni inte ger upp hoppet?! Jag hade gjort det x'D   Bloggen ekar lika tomt som vanligt. Tiden till bloggen finns liksom aldrig...

Av furukawa - 29 oktober 2015 17:00

- VARNING FÖR SPOILERS! -   INLÄGGET INNEHÅLLER SPOILERS FRÅN MY CANDY LOVE EPISODE 6! LÄS PÅ EGEN RISK!   Jahaaaa, då hade jag tänkt försöka mig på att spela My Candy Love igen! Mitt minne sen jag spelade det senast är inte så bra, men j...

Av furukawa - 28 oktober 2015 15:15

 Det var ett väldigt väldigt väldigt långt tag sedan som jag gjorde någon recension på denna bloggen.. Men under tiden som jag inte har bloggat så har jag hunnit kolla på en del! (Inte alls många men ett par stycken!) Mitt minne är lite suddigt...

Av furukawa - 27 oktober 2015 16:59


HUR i hela världen kan jag fortfarande ha typ 5 läsare??? Har inte uppdaterat bloggen på evigheter och ändå så finns det några få som läser min blogg, det är helt sjukt x'D Fina ni är♥   Jag hade tänkt försöka (har jag säkert redan sag...

Av furukawa - 19 november 2014 19:41


Hahah loggade in för första gången idag på typ ett halvår! ;o Sjukaste är att jag fortfarande har läsare kvar! :O Några ynka kvar, typ 8 stycken xD Vilka äääär niiii och vad gör ni på en blogg som ekar tomt??? Fått en del kommentarer med, ska...

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards