❥Furukawa

Direktlänk till inlägg 6 maj 2013

Tävling!

Av furukawa - 6 maj 2013 17:12

Detta är mitt 100:e inlägg! :'D WOHOO grattis till mig!


Som jag lovade så tänker jag ta och ordna en liten tävling för er ^^


Jag kommer visa er några chibis (ÄNNU MER CHIBIS?!) och ni ska gissa vem det är och från vilken anime, ifall den karakären är från någon anime.

Alltså ni ska skriva t.ex "Sakura från Naruto".

Det kommer bli 3 vinnare (om det är så många som gissar rätt, annars blir det färre vinnare)

På onsdag kommer jag att berätta vem/vilka vinnarna är, så ni har alltså idag och imorgon på er att vara med och tävla och gissa!


De 3 som gissar rätt först vinner och får sin blogg länkad i ett inlägg och jag kommer att skriva lite om eran blogg ^^

Det är faktiskt inte alltför svårt (tycker jag) så jag hoppas att ni klarar det bra, här kommer dem!



 

Nummer 1


Nummer 2


   

Nummer 3


 

Nummer 4


 

Nummer 5





LYCKA TILL!


 

 
 
Meichan

Meichan

6 maj 2013 17:41

Hatsune miku en vocaloid
Gasai Yuno från mirai nikki
usagi från sailormoon
inuyasha från inuyasha

http://Meichan.bloggplatsen.se

furukawa

9 maj 2013 00:30

~♥~

 
MOA

MOA

6 maj 2013 19:41

1. Hatsune Miku, hon är dock inte med i någon anime men i vocloidteamet? xd
2. Yuno Gasai från Mirai nkki
3. Serena från Sailor moon
4. Inuyasha från.. Inuyasha? xd
5. Yuki från K-on?

Sista var rätt svår men det är iaf vad jag tror! ^u^

http://Nystugan.bloggplatsen.se

furukawa

9 maj 2013 00:30

~♥~

 
Natori

Natori

6 maj 2013 20:01

Verkar kul så tänker ge det ett försök OwO:
1. Hatsune Miku från Vocaloid
2.Yuno Gasai från Mirai Nikki
3.Annie Taukino (Sailor Moon) från Sailor Moon
4.InuYasha från InuYasha
5.Nagisa Furukawa från Clannad
Det var kul att vara med och gissa ^~^ Känns bra att ta ut sina anime-skulle ibland xD

http://x-world.bloggplatsen.se

furukawa

9 maj 2013 00:31

~♥~

 
Kawaiielwira

Kawaiielwira

7 maj 2013 09:08

1: Hatsune Miku från Vocaloid
2: Yuno från Future diary
3: Sailor Moon från Salor Moon?
4. Canus från Inuyasha... ( Jag tror han heter det...)
5: Nagisa från Clannad
Hoppas jag har rätt ^^

http://www.kawaiielwira.bloggplatsen.se

furukawa

9 maj 2013 00:31

~♥~

 
MOA

MOA

7 maj 2013 15:19

JAG ÄNDRAR MIG PÅ DEN SISTA SÅ SKRIVER OM ALLA CX

1. Hatsune miku (Vocaloid
2. Yuno Gasai (Mirai nikki)
3. Serena (Sailor moon)
4. Inuyasha (Inuyasha)
5. Fuko (clannad)

så ^w^

http://Nystugan.bloggplatsen.se

furukawa

9 maj 2013 00:31

~♥~

 
Elvira :3

Elvira :3

9 maj 2013 09:52

1. Hatsune Miku från Vocaloid
2. Yuno Gasai från Mirai Nikki
3. Sailor Moon från Sailor Moon
4. Inuyasha från InuYasha
5. Nagisa Furukawa från Clannad
^ ____ ^

http://desudesunerd.bloggplatsen.se

furukawa

9 maj 2013 13:32

Alla svaren är rätt!
Men tyvärr är tävlingen redan avslutad :c
Hade du kommenterat tidigare så hade du vunnit!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av furukawa - 7 februari 2017 21:02

Godkväll fina!♥   Kan inte fatta att jag fortfarande har några ynka läsare som tittar in då och då.  Att ni inte ger upp hoppet?! Jag hade gjort det x'D   Bloggen ekar lika tomt som vanligt. Tiden till bloggen finns liksom aldrig...

Av furukawa - 29 oktober 2015 17:00

- VARNING FÖR SPOILERS! -   INLÄGGET INNEHÅLLER SPOILERS FRÅN MY CANDY LOVE EPISODE 6! LÄS PÅ EGEN RISK!   Jahaaaa, då hade jag tänkt försöka mig på att spela My Candy Love igen! Mitt minne sen jag spelade det senast är inte så bra, men j...

Av furukawa - 28 oktober 2015 15:15

 Det var ett väldigt väldigt väldigt långt tag sedan som jag gjorde någon recension på denna bloggen.. Men under tiden som jag inte har bloggat så har jag hunnit kolla på en del! (Inte alls många men ett par stycken!) Mitt minne är lite suddigt...

Av furukawa - 27 oktober 2015 16:59


HUR i hela världen kan jag fortfarande ha typ 5 läsare??? Har inte uppdaterat bloggen på evigheter och ändå så finns det några få som läser min blogg, det är helt sjukt x'D Fina ni är♥   Jag hade tänkt försöka (har jag säkert redan sag...

Av furukawa - 19 november 2014 19:41


Hahah loggade in för första gången idag på typ ett halvår! ;o Sjukaste är att jag fortfarande har läsare kvar! :O Några ynka kvar, typ 8 stycken xD Vilka äääär niiii och vad gör ni på en blogg som ekar tomt??? Fått en del kommentarer med, ska...

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Ovido - Quiz & Flashcards