❥Furukawa

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av furukawa - 6 maj 2013 21:31

VIKTIGT VIKTIGT VIKTIGT


Jag glömde helt bort att skriva i tävlingsinlägget att jag berättar vem/vilka vinnarna är på onsdag! Så ni har idag och imorgon på er att gissa!

Har även skrivit dit det i tävlingsinlägget nu, men ville bara skriva det här också! ^^


____________________________________________________________________________________________________


Idag har jag bara pluggat hela dagen! Fett jobbigt, men säkert värt det när betygen väl ska sättas!


Hur som helst, läste äntligen klart volym 1 av Love Hina idag medan papi lästa igenom mitt arbete. LÄTT att jag ska ner till biblioteket imorgon efter skolan och låna nya manga! ♥_♥ Den var verkligen fett bra!


Nu måste jag komma på Pewdiepie's nya videos, och efter det så hoppas jag att jag hinner kolla på åtminstone 1 avsnitt av Inuyasha. Om det inte blir försent vilket jag antar att det kommer bli ;_;


 

Alltså ÅÅÅHH den här katten är så söt! :3

PUSHEEN!

Av furukawa - 6 maj 2013 19:47

OMG OMG OMG har ni hört Kyary's senaste singel Invader Invader?!

Bara idag har jag lyssnat på den typ över 50 gånger! Sjukt bra, kan inte sluta lyssna! O.O


Här har ni musikvideon till den också! Verkligen min favoritlåt just nu!♥♥♥


Av furukawa - 6 maj 2013 17:12

Detta är mitt 100:e inlägg! :'D WOHOO grattis till mig!


Som jag lovade så tänker jag ta och ordna en liten tävling för er ^^


Jag kommer visa er några chibis (ÄNNU MER CHIBIS?!) och ni ska gissa vem det är och från vilken anime, ifall den karakären är från någon anime.

Alltså ni ska skriva t.ex "Sakura från Naruto".

Det kommer bli 3 vinnare (om det är så många som gissar rätt, annars blir det färre vinnare)

På onsdag kommer jag att berätta vem/vilka vinnarna är, så ni har alltså idag och imorgon på er att vara med och tävla och gissa!


De 3 som gissar rätt först vinner och får sin blogg länkad i ett inlägg och jag kommer att skriva lite om eran blogg ^^

Det är faktiskt inte alltför svårt (tycker jag) så jag hoppas att ni klarar det bra, här kommer dem!



 

Nummer 1


Nummer 2


   

Nummer 3


 

Nummer 4


 

Nummer 5





LYCKA TILL!


 

Av furukawa - 6 maj 2013 16:30

Military Lolita är också en realtivt ny stil. Som de hörs på namnet så hämtar stilen inspiration från olika militäruniformer. Även kamouflagemönster är väldigt populärt.


_______________________________________________________________________________________________________



       

Av furukawa - 6 maj 2013 14:43

 

Ohja ni ser rätt, vi slog besöks rekord igen!

3:e gången vi gör det inom 1 vecka, helt sjukt! :')

Men jag tror det blir tråkigt för er att veta när jag hela tiden får besöksrekord..

Så nästa gång kommer jag att berätta när jag för över 70, 80, 90 osv....

[ Om jag ens kommer få så mycket! x'D ]


Men jag villa bara säga tack så himla mycket!

Ni är underbara!♥


 

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards