❥Furukawa

Alla inlägg den 29 april 2013

Av furukawa - 29 april 2013 16:49

Detta stämmer verkligen in på mig! xD

HAHAH, såå jag! :3


 


 


 


 

Men de börjar fatta nu att det inte är det!


 


 


 

Ibland gör de det i alla fall!


 


 

Har fått den frågan några gånger.. "Vad är anime?" Jag vet aldrig hur jag ska förklara O.O

Av furukawa - 29 april 2013 14:09

Idag när jag ändå skulle ner och köpa skoskavs-plåster (mina nya skor dödar mig!) i samhället i den lilla håla som jag bor i så passade jag också på att gå inom biblioteket och låna lite manga ^^

Det är inte så stort utbud av mangan där jag bor, men det finns lite grann i alla fall c:

Jag tycker bättre om att hålla något i handen och läsa än att läsa på internet!

Vet inte varför, men jag tycker det är bättre för mig ^^


Jag lånade volym 2 och 3 av Time Stranger Kyoko. Läste volym 1 för ungefär 3-4 veckor sen så nu tänkte jag att jag lika gärna kunde läsa klart den! Jag tror i alla fall att volym 3 är den sista ^^ Kan göra en liten recension av den sen när jag har läst färdigt dem, så som jag gör med olika anime ^^


   




Sedan lånade jag volym 1 av Love Hina också! Den finns i 14 olika volymer, men jag lånade bara ettan för att se hur den verkar c; Och så fanns inte tvåan att låna just nu, vill gärna låna dem i ordning ^^ Jag vet att denna har gjorts till en anime, så detta är första gången jag läser mangan före jag ser animen. Får se hur detta blir! Det kommer bli som ett litet äventyr för mig, mhihih :3 HAHA nej vad barnslig jag är! xD


 


[ Ny kategori också om ni inte redan har sett det, ♥Manga♥! ]

Av furukawa - 29 april 2013 14:00

Ibland brukar jag gå in och kolla på mina trafikkällor.

Alltså varifrån folk har klickat in på min blogg. Det kan vara från en annans blogg i en länkning eller kommentar etc..

Så skulle jag gå in och kolla och så kom jag in på en tjejs blogg och så ser jag detta:


 


Alltså! Jag har inte ens varit inne och kommenterat det på hennes blogg!

Jag skriver aldrig att jag heter Awa^^ när jag kommenterar någonstans!

SÅ någon har skrivit någon random kommentar, med min blogg?


Tydligen så är det väl någon som kanske vill att jag ska få fler läsare?

Tackar så mycket om det är så!

Men snälla använd inte mitt bloggnamn och blogg när du kommenterar och låtsas vara jag!

Det är faktiskt läskigt och jag kanske inte tycker det ni skulle kommentera!


Tur att det inte var något elakt som "jag" hade skrivit.

Då hade jag nog blivit riktigt förbannad >:c


Men ja, bara så att ni vet, kommentera inte med mitt bloggnamn osv!

Tack ni som förstår och ha en fortsatt trevlig dag! ^^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards