❥Furukawa

Alla inlägg den 27 april 2013

Av furukawa - 27 april 2013 21:00

Som ni kanske har sett så försöker jag alltid gömma händerna, för det är något som jag verkligen inte är bra på alls!

Denna är jag sådär nöjd med, la inte ner mycket tid på den, annars hade den nog blivit lite bättre :)


 

Av furukawa - 27 april 2013 17:47

Eftersom att ingen hade kommenterat inlägget där jag gjorde detta förra gången så försöker jag igen cx


Det går till så här att jag kommer lägga ut videos med 3 olika Vocaloids, men de sjunger samma låt ^^

Och så får ni säga vem ni tycker sjunger en bäst!


Som jag skrev förra gången så får ni välja 2 favoritter, eller alla om ni tycker de sjunger lika bra!



Låt: Just Be Friends


Megurine Luka


Utatane Piko


Lily

Av furukawa - 27 april 2013 15:10

Ero (eller Erotisk) Lolita är en lite mer utmanande stil, med bl.a kortare kjolar, och avsaknaden av blusar under klänningar. Ero Lolita har även fetishelement som läder, lack och korsetter. Det är också vanligt att man har på sig handskar av läder eller spets. Stilen har något mer sexigt tillvägagångssätt, men är inte på något sätt alltför avslöjande. Trots att Ero härstammar från ordet erotisk, har denna stil fortfarande blygsamhet och siluetten av Lolita mode. På grund av att mycket hud visas så bärs stilen för det mesta konserter eller klubbar.


_____________________________________________________________________________________________________



     

Av furukawa - 27 april 2013 13:53

Som lovat så ska jag ta och lägga upp och visa det jag har ritat!

Denna blev jag mycket nöjdare med än min första!

Den är inte heller perfekt, men vadå då? ^^


Eftersom att jag inte la upp något igår så kanske jag lägger upp en till senare.

Och imorgon visar jag den jag la ner så mycket tid på i torsdags!

Och imorgon avslutar jag även frågestunden!

Så ni har till 23:59 inatt att fråga något, så passa på!

---> HÄR <--- ska ni ställa frågorna c;


 

Jag tycker denna verkligen är mycket bättre än min första!


Vad tycker ni? :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards