❥Furukawa

Alla inlägg den 23 april 2013

Av furukawa - 23 april 2013 21:15

 


Nu tänkte jag köra på en liten frågestund här på bloggen!

Fråga exakt vad du vill så ska jag svara på det ^^

Jag kanske inte får så många frågor men jag svarar på det jag får i alla fall, oavsett hur mycket eller lite frågor jag får :3


Jag vet inte riktigt när jag ska avsluta den..

På söndag tar jag och svarar på alla frågor jag har fått in, okii? c:


FRÅGA PÅ!

Du kan vara anonym om du vill det! ^^

Av furukawa - 23 april 2013 20:30

 

HAHAHAHAH allstå jag orkar verkligen inte!! ;'''DD

Av furukawa - 23 april 2013 19:45

 

När himlen blir röd, månen blir svart, och monster börjar härja på gatorna, så vet inte Satsuki Kakeru vad han ska göra. Tillsammans med sin bästa vän Yuka, försöker de ta reda på varför de har skickats till denna märkliga värld, där ingen annan än dem själva finns. Men när "Red Night" tar slut, trodde Kakeru och Yuka att allt var en dröm, tills det händer igen och de är kvar där under en längre period i en farlig situation. De träffas fyra andra i samma situation: Kusakabe Misuzu, en talangfull "swordswoman", Tachibana Kukuri, en konstig stum tjej som är hemskt lik Kakerus döda syster, Hirohara Yukiko, en livlig ung tjej vars personlighet ändras till en kall mördare när hon tar av sig sina glasögon, och Tajima Takahisa, en ung pyrokineticist. Medans alla sex går ihop för att överleva och försöker ta reda på vad denna mystiska värld är för något, saker och ting går väldigt snett när sex skuggor visas framför dem..


AVSNITT: 12

GENRE: Action, Ecchi, Fantasy, Harem, Romance, Shounen.



 

11Eyes är en bra serie för dig som inte orkar vänta för länge på att handlingen ska börja utan vill se en kort och händelserik serie. 12 avsnitt kan tyckas vara ganska kort, och det är det ju i och för sig! Men det hinner hända mycket på ett avsnitt så det blir aldrig tråkigt att kolla! Det är en ganska tragisk och sorglig anime men den har faktiskt sina små roliga stunder som får en att le också! Och det tyckte jag var bra för lite omväxling när jag såg denna. Jag älskar hur första avsnittet börjar med att man får se Yukas trosor för att hennes klänning blåser upp! x'D (är inget peddo!) Det var liksom, "AHAA okej, det var bra att det var det första jag fick se" cx

 

 

♥8 av 10 hjärtan♥


         

Av furukawa - 23 april 2013 18:23

(Casu är från Casual) Casu Lolita är en nedtonad version av lolita som ofta används till vardags. En Casu Lolita kan ses bära en enkel t-shirt eller blus, med en mer eller mindre puffig lolitakjol, och möjligtvis en enkel håraccessoar.


_________________________________________________________________________________________________________________


Det var väldigt svårt att hitta bilder för Casu Lolita, så jag visar istället med lite andra bilder!


Man kan t.ex ha sådana här blusar:

   


Och så kan man ha dessa kjolar till det ^^

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards