❥Furukawa

Alla inlägg den 19 april 2013

Av furukawa - 19 april 2013 18:45

De enda japanska artister som jag lyssnar på är YOHIO och Kyary Pamyu Pamyu.

Fast YOHIO är ju egentligen svensk, även om han sjunger och kan prata flytande japanska.

Jag vet typ inga fler! Jag är rätt dålig när det gäller sånt.. o_o


Just därför vill jag gärna ha tips av er! :)

Ge mig förslag på bra japanska artister eller grupper!

Det kan vara din favorit eller någon som du tror att jag kommer att gillar :)

Tipsa helst inte om någon hård rock eller något åt det hållet. Jag gillar inte det så mycket..

Eller JO, du får skriva om vad du vill! ^^



YOHIO

 





Kyary Pamyu Pamyu

 


Av furukawa - 19 april 2013 13:57

Shiro Lolita - Vit Lolita, en lolitastil där man klär sig helt i vitt, kläderna, accessoarerna och helst håret också!


 



Kuro Lolita - Svart Lolita, en stil där man klär sig helt i svart. Till skillnad från Gothic Lolita så har Kuro Lolita inga gothiska influenser.


 



Pinku Lolita - Rosa Lolita, en stil där man klär sig helt i rosa. (Pinku kommer från engelskans pink)


 



Mizuiro Lolita - Babyblå Lolita, en stil där man klär sig helt i ljusblått.


 


Vilken gillar du mest av dessa? :3

Jag tycker nog bäst om Pinku Lolita, bara för att jag älskar rosa! ♥_♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards