❥Furukawa

Alla inlägg den 15 april 2013

Av furukawa - 15 april 2013 20:18

Hallå där! ^^


Har fått en del nya läsare på sistone, jätteroligt verkligen! :D

Nu vill jag bara ställa en liten fråga till alla som läser:


Hur hittade du min blogg?

 

Är supertacksam för svar! Du kan vara anonym om du vill :3

Skriv en kommentar och berätta!


Hejdå! (/^0^/)


 

MJAU! >:3

Av furukawa - 15 april 2013 18:43

 

(Klicka på bilden för att komma till bloggen)


HEJ! Nu gör jag ett länkbyte med 2 tjejer som bloggar på bloggen thetwomushrooms.bloggplatsen.se!

De bloggar om (som ni kan se på bilden) om lite allt möjligt som t.ex anime, kawaii, fashion och även vardag! ^^

En rolig blogg som uppdateras regelbundet så du behöver inte vänta länge på ett inlägg!


Jag tycker ni ska ge denna bloggen en chans och klicka in på den NU! :D


Av furukawa - 15 april 2013 17:55

Country Lolita påminner om Sweet Lolita men klänningarna brukar vara rutiga eller ha "lantliga" mönster som äpplen, körsbär m.m Accessoarer till stilen brukar vara rottingkorgar och bahytter.


__________________________________________________________________________________________________________________________


   

:3

Av furukawa - 15 april 2013 11:36

Hejhopp!!

Jag skriver ett inlägg från mobilen nu!
Skulle testa själva appen lite ;)
Men vad jag ville säga var att jag kanske inte kommer uppdatera idag för jag har saker att göra och människor att träffa, så det blir nog inget idag tyvärr :c

Jag hoppas att ni har förståelse för detta och jag ska försöka blogga mer i veckan, puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards