❥Furukawa

Alla inlägg den 6 april 2013

Av furukawa - 6 april 2013 10:08

Jag tänkte lägga ut lite av mina favortitlåtar som jag lyssnar på just nu!

Det är inte så många men hoppas ni gillar det ändå! ;D






Okej, dessa två var nog ganska uppenbara skulle jag tro..

Men sen gillar jag att lyssna på låtar från olika anime!

Här kommer de jag gillar mest just nu:






Och sen så håller jag på att lyssna på YOHIOs nya album på spotify ;D

Jag har inte ritkigt hittat någon favorit där än men jag kan ju skriva ett inlägg när jag har gjort det ^^

 


Sen är jag också ett STORT fan av Miss Li!

Jag har köpt alla hennes skivor och har även beställt hennes nya som släppt den 10 april *u*

Hon släppte en ny singel i onsdags som heter Spaceship och den har gått på repeat rätt många gånger!



Hoppas ni gillade denna lite konstiga spellista cx

Jag gör nog en bättre i framtiden men nu vet ni lite på ett ungerfär vad jag brukar lyssna på c:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards