❥Furukawa

Alla inlägg den 4 april 2013

Av furukawa - 4 april 2013 23:59

Hejsan!

Jag vet att jag har varit rätt dålig på att blogga det, men jag har för det mesta annat för mig än att sitta vid datorn, speciellt nu när det är lov! Och nu när det har varit varmare har jag spenderat dagarna med att sola så att jag får lite färg i alla fall!

Man får ju passa på nu för vem vet när det blir kallare igen? ;o


Jag har en lååååångt lista på olika anime som jag ska se på.

Jag skojar inte, det är över 100st på den listan! Jag fattar inte hur jag har orkat skriva den ;o

Men jag fyller på den lite hela tiden när jag ser någon anime som verkar bra eller om någon har skrivit om den ^^

Vet du någon bra anime så får du jättegärna skriva den i kommentaren! :D


Meeen nu måste jag faktiskt sova! Tänkte gå upp kl 7.00 imon och cykla på våran träningscykel här hemma!

Har bara skjutit upp på det flera gånger men nu får det bli dags!


Godnatt!♥



Av furukawa - 4 april 2013 17:29

Jag började spela My Candy Love för några dagar sen och nu blev jag precis klar med episode 1!

WOOW det var långt jag har kommit o_o


Gick ju på en så kallad "dejt" med Ken.

Egentligen fattar jag inte riktigt varför, men han verkar vara så ensam så jag tänkte att jag lika gärna kunde vara snäll mot honom ^^


HÄR kan du också bli meldem ^^


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards