❥Furukawa

Alla inlägg den 2 april 2013

Av furukawa - 2 april 2013 15:49

 

Vem är du av dessa tjejer?


Jag gjorde ett test igår för att se vem jag är av huvudpersonerna i Lucky Star.

Jag blev Konata, hahah! ;D

HÄR kan ni också göra testet! (Eller klicka på bilden nedanför)

Vem blev du? :)


 


Av furukawa - 2 april 2013 14:23

Hej!

Nu ska jag skriva lite om sånt som INTE är anime-relaterat.

Jag kanske gör det ibland, och det står ju ändå på min header att jag kommer skriva om min vardag såååå! ^^


Pappi har lovat mig ett tag att åka in till stan och handla på alla second-hand butiker som finns (okej vi har bara 2 jag gillar). Så idag åkte vi äntligen in och jag handlade kläder på Myrorna och Röda Korset. Köpte en svart vårjacka, en blus och en Ralph Laureen tröja. Allt kostade 350:- sammanlagt!


Jag tycker det är bra att kunna handla på second-hand men jag önskar att jag kunde göra det oftare!

Mina kompisar tycker inte om att köpa kläder därifrån eller ens gå in där!

De tycker typ det är äckligt att köpa käder från second-hand. Jag förstår inte riktigt varför?

De tvättar ju liksom kläderna innan de hänger ut dem så de är ju nästan som nya kläder som man kan köpa på HM eller Gina Tricot. + att det är ju billigare att handla där också!

Röda korset har alltid tröjor för MINST 10kr! Alltså, det är ju liksom ingenting!

Min Ralph Laureen tröja jag köpte idag kostade bara 40kr, det är ju sjukt!


Vad tycker ni om att handla kläder på second-hand?

Är det äckligt eller tycker du det är bra? c:


 

HAHAH, typ jag när jag shoppar ^-^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hallå där!
Kul att du klickade in på just min blogg!^^
Här kommer du att få läsa lite om min vardag och lite om Japan och dess kultur. Men för det mesta kommer jag att blogga om anime. Om det är något du gillar så tveka inte att besöka min blogg igen!

Fråga mig

101 besvarade frågor

Omröstning

Jag vet inte vad jag ska fråga :c
 ååwh, så synd! :'c
 nähe, vad bra!
 det gör inget! ^^
 okej :3
 Hej jag är en potatis
 Katter är söta
 BARRELS!
 men JAG vet en fråga! :D

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

Purple Bow Tie

Skapa flashcards